Ik heb een Asus P3v4x en is het morgelijk dat ik mijn p3 800 op 1 GHz laat lopen zonder dat ik de verwarming niet meer hoef aan te zetten ? omdat dat ding dan zo erg heet word ??
ik heb wel een pIII 800 met een asus cuv4x toen ik die op de 900 mhz zette (zonder extra cooling) werdt mijn systeem onstabiel.
ik weet niet of ik men voltage hoger kan zetten en gewoon de meegeleverde cooler erop laten zitten of dat aan te raden is????
maar 1000 mhz zonder extra cooling lijkt mij een beetje te hoog gegrepen.
ik weet niet of ik men voltage hoger kan zetten en gewoon de meegeleverde cooler erop laten zitten of dat aan te raden is????
maar 1000 mhz zonder extra cooling lijkt mij een beetje te hoog gegrepen.
Verwijderd
Ik wil ook de 1 ghz gaan halen.. maar wel met cooling. Fop 38 en casefans. Als ik het niet haal pech. Hij moet uitersy stabiel zijn want hij gaat als server draaien dus.
Gewoon proberen maar ik zou als je naar de 1 ghz wil wel een andere cooler erop zetten..
Gewoon proberen maar ik zou als je naar de 1 ghz wil wel een andere cooler erop zetten..
Heb ook een 800E loopt 896 stabiel (FSB 112), maar als ik de FSB naar 117 zet is het met de stabiliteit afgelopen. Mobo is een Abit BX6 rev 2.0.
Do as I say, don't do as I do.
Ik heb mijn PIII 800E op 904 Mhz (fsb 113) zonder extra cooling en met een cpu temp van 35 a 40 graden...
Ik denk dat ik nog wel hoger kan, maar ben bang dat ik dan de 64 MB 100 Mhz geheugen die ik er nog in heb zitten er uit blaas
Ik denk dat ik nog wel hoger kan, maar ben bang dat ik dan de 64 MB 100 Mhz geheugen die ik er nog in heb zitten er uit blaas
Verwijderd
Toch duurkoop gedaanOp zondag 31 december 2000 12:54 schreef Bart-01 het volgende:
Heb ook een 800E loopt 896 stabiel (FSB 112), maar als ik de FSB naar 117 zet is het met de stabiliteit afgelopen. Mobo is een Abit BX6 rev 2.0.
Heb hier een P3 800E
Draait op 124mhz fsb op 1.65v stabiel.
Kan uren UT spelen en geen probleem.
Draait nu dus op 992mhz. Op 133mhz fsb doet ie moeilijk. Wil nu een moederbord hebben die 125mhz fsb aankan. Alles draait nu op een ABit BE6
Draait op 124mhz fsb op 1.65v stabiel.
Kan uren UT spelen en geen probleem.
Draait nu dus op 992mhz. Op 133mhz fsb doet ie moeilijk. Wil nu een moederbord hebben die 125mhz fsb aankan. Alles draait nu op een ABit BE6
Pagina: 1