Toon posts:

omnibook 6000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hé ff een vraagje over de HP omnibook 6000. Ik heb deze over kunnen nemen, na een format kan ik echter nergens de drivers voor de videokaart vinden
Op de site van HP staat een update driver, maar dan moet je eerst de oudere versie geinstalleerd hebben...en die staat er dan net weer niet (:
Videokaart: ATI mobility M/M1

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Recovery Discs die bij de laptop horen gebruiken?

Verwijderd

Topicstarter
Die zaten er helaas niet meer bij... maar is toch raar dat die drivers nergens te vinden zijn...heb me suf gezocht op het internet

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:45
Heb je de file wel geprobeerd?
Windows 2000 Video Driver Update

6ati1237.exe (3.7 MB).

more information for this software:

This is an InstallShield file containing ATI Driver M6.12.37-T05. It fixes a disappearing mouse cursor problem in the previous version M6.11.102-T01

Verwijderd

www.hp.com ->Support drivers->In de zoekbar typ je: Omnibook 6000
Dan zie je een hele lijst met drivers kies voor:
winxprof driver pakket.
(daar in staan alle drivers voor je omnibook geluid/video/etc.)

Verwijderd

Topicstarter
ik zie op de HP site geen winprof driver pakket staan tussen de hele lijst met drivers. de driver die gepost wordt is een update....daarvoor moet je eerst de oude versie geinstallerd hebben.

kun je mischien vertellen waar ik psies moet kijken voor het xpprof driver pakket

Verwijderd

Topicstarter
kom er niet echt uit (: vandaag de drivers gedownload van video drivers.com.
Deze geinstalleerd, maar dan komt op de helft de melding "kom setup niet voltooien, probeer de adapter eerst op een standaard VGA te zetten" Het rare is dat i edaar volgens mij al op staat?

Heeft iemand mischien een kopietje van de recovery cd?
Hp service ook al gebeld ( na 3 keer en ander nummer te hebben gekregen) blijkt deze notebook voor de zakelijke markt te zijn. Ze raden de update driver aan, maar die werkt dus niet standalone!!

Iemand??

Verwijderd

Ff je videocard deinstalleren, en gewoon onder xp opnieuw laten detecteren, ik heb hem ook namelijk, en xp heeft de standaard driver ervoor...

Verwijderd

ja inderdaad, ik wilde ditzelfde net zeggen...
default herkent xp de video kaart perfect.
Pagina: 1