Toon posts:

xbox openmaken

Pagina: 1
Acties:
  • 76 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
We zijn bezig met het openen van een xbox alleen lukt het niet zo goed.We hebben al 4schroeven eruitgehaalt die onder de voetjes zaten.Maar de kast blijft nog muurvast zitten.Nergens op de kast is nog iets te vinden van schroeven oid. :'(

• Macadoshis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-08-2025

Macadoshis

Feyenoord 4 ever

Onder de Microsoft sticker zit ook een schroef

Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-02 16:29

Atmoz

Techno!!

In totaal zitten er 6 schroeven.
4 in de hoeken (onder het rubber) en 2 onder de stickers.
Effe "zoeken" met je vinger voor een gaatje >:)

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:47

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Verwijderd

Ach een xbox open maken is een eitje...proberen je rotte dvd unit te maken die hele tijd dirty or damaged disc errors geeft is iets minder prettig... |:(

Dat word nou ook wat solderen ga die rotte dvd unit mooi vervangen door een pc dvd unit....losse dvd unit kost teveel dus dan maar zo...Beetje solderen is altijd wel grappig :)

• ErikCornelissen
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-02 09:41
Verwijderd schreef op 18 oktober 2004 @ 15:13:
Ach een xbox open maken is een eitje...proberen je rotte dvd unit te maken die hele tijd dirty or damaged disc errors geeft is iets minder prettig... |:(

Dat word nou ook wat solderen ga die rotte dvd unit mooi vervangen door een pc dvd unit....losse dvd unit kost teveel dus dan maar zo...Beetje solderen is altijd wel grappig :)
Is dat bij het spel halo? want dat is een veel voorkomende error.
Ik heb hem ook wel eens als ik via xbcoonect speel. Dan moet voordat je online gaat, even de bovenste optie kiezen bij multiplayer. daarna kan je online spelen

Offtopic
Is het nou eigenlijk wel nodig om hier een topic voor te openen. Het is ook in andere fora te vinden, heb het zelf ook gevraagd in een al bestaand topic. dus met de search was het ook te vinden
/offtopic

[ Voor 15% gewijzigd door ErikCornelissen op 18-10-2004 15:27 ]

Verwijderd

euhm ik heb eens een pc dvd speler aangesloten..

dat hapt ie niet, jammer maar helaas :Y)

• Sine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:48
Niet zomaar nee, daar zul je een beetje voor moeten solderen :Y) ;)

Repareren doe je zo.

Verwijderd

hmmm...

heb je daar meer info over toevallig? :Y) O-) :z

• bitflusher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:38

bitflusher

flushed die *** pc

kijk ees op tut's op xbox scene.

er is maar een speler die tot volwaardige xbox dvd speler omgebouwd kan worden, een samsung bepaald type.

wat je beter kan doen is het afstellen van je lazer (kijk weer tussen de tut's van xbox-scene), beetje risky maar heeft wel resultaat. mijn tomson leest nu alle dvd's (+ en -) helaas geen cd-r

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-02 16:29

Atmoz

Techno!!

Het enige probleem bij zo'n vervangende DVD drive is dat hij niet mooi zwart (met XBOX erop) is. Of je moet al het frontje van de orginele drive om weten ze zetten. Zou erg toevallig zijn als alles netjes mooi past....

Zolang mijn DVD drive in de Xbox het nog doet ga ik die niet vervangen (ookal kan die niet alle CD's aan).

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20:46
atmoz schreef op 19 oktober 2004 @ 14:39:
Zolang mijn DVD drive in de Xbox het nog doet ga ik die niet vervangen (ookal kan die niet alle CD's aan).
heb jij ook zo'n cheap ass thomson drive ?

[ Voor 32% gewijzigd door Toewan op 19-10-2004 19:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
dankje.Ik heb het even voor een vriend van me gevraagt.Hij gaat er leds in bouwen en een andere fan erin zetten een andere harddisc(ik zou niet weten waarom die harddisc erin maargoed).Ik had al voor dat ik dit topic starte gevoeld op de stikkers (de manier hoedat de meeste apparaten open gaan) maar nu heb ik wat harder op de stikkers gedrukt en ja hoor er kwam een deukje in.Hij is nu opengegaan dankjewel voor de reacties

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2004 19:35 ]

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-02 08:42

AcouSE

Swedish Chef

Wel erg basic dit zeg. Moet je eens op google zoeken naar "xbox open"...

[google=xbox open]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.