Toon posts:

Nvidia Riva tnt2 model 64 32 mb <> call of duty?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Draaid een van jullie op een Nvidia Riva tnt2 model 64 32 mb Call of duty ?

ik krijg de melding dat de videokaart bepaalde functies niet ondersteund en dat de drivers mogelijk moeten worden geupdated en geinstalleerd worden! O-)

ik heb de nieuwste drivers van nvidia geinstalleerd maar steeds die melding:(

het vreemde is dat ik ervoor altijd zonder problemen dit spel kon spelen |:(

mijn system is:

amd athlon 700 mhz
riva tnt2 model 64 32 mb

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-12 22:37

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-12 14:34

mvds

Totally awesome!

Die melding krijg ik inderdaad ook op een systeem die een KM400 (integrated) kaart heeft. Heb je de uitbreiding geinstalleerd? Die heeft dacht ik wel een DirectX 9 kaart nodig. DirectX9c installeren heeft iig geen zin, en ook de nieuwste drivers voor je grafische kaart installeren heeft geen zin.

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
3D Hardware Accelerator Card required – 100% DirectX® 9.0a compatible 32MB Hardware T&L-capable video card and drivers*
De TNT2 heeft geen hardware DirectX 9 ondersteuning en zal dus niet werken met Call Of Duty...

• Robin
  • Niet online
TNT2 M64 heeft niet eens hardwarematige T&L, laat staan dat de kaart DirectX 9.x volledig ondersteund. Ik vraag mij sowieso af waarom jij Call Of Duty op een antieke videokaart probeert te spelen? Meer dan 1FPS zal je nooit halen. Als ik jou was dan zou ik een nieuwe videokaart kopen, want met een TNT2 M64 kan je niet eens op een fatsoenlijke manier hedendaagse spellen spelen.

• mvds

mvds

Totally awesome!

Robin Vreuls schreef op 18 oktober 2004 @ 10:40:
TNT2 M64 heeft niet eens hardwarematige T&L, laat staan dat de kaart DirectX 9.x volledig ondersteund. Ik vraag mij sowieso af waarom jij Call Of Duty op een antieke videokaart probeert te spelen? Meer dan 1FPS zal je nooit halen. Als ik jou was dan zou ik een nieuwe videokaart kopen, want met een TNT2 M64 kan je niet eens op een fatsoenlijke manier hedendaagse spellen spelen.
CoD is niet eens zo heel erg veeleisend hoor, maar zo'n antieke kaart als de TS heeft is idd een beetje teveel gevraagd denk ik ;)

Maar bij mij draait het perfect op een Mobility Radeon 7500. (Laptop) En dat is nou ook niet echt een van de snelste kaarten...

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:22
obsidian schreef op 18 oktober 2004 @ 11:08:
[...]

CoD is niet eens zo heel erg veeleisend hoor, maar zo'n antieke kaart als de TS heeft is idd een beetje teveel gevraagd denk ik ;)

Maar bij mij draait het perfect op een Mobility Radeon 7500. (Laptop) En dat is nou ook niet echt een van de snelste kaarten...
Nee, maar wel 2 generaties verder dan de TNT2m64

Upgraden dat ding dus :)

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• Robin
  • Niet online
Een Radeon 7500 is vergelijkbaar met een GeForce 2 Pro en die heeft wel weer T&L aan boord. Niet te vergeten dat die kaart een stuk krachtiger is dan een TNT2 M64. Volgens mij kan je CoD zelfs op een TNT2 Ultra een beetje goed spelen :P.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het spel al veel gespeeld op de riva tnt2 dit draaide perfect net als andere games :+

heb sinds kort een nieuw systeem :D
maar mijn bedoeling was dat je call of duty dan tegen elkaar kon spelen via netwerki dus vandaar:)

ik zelf denk dat het temaken heeft met de drivers.... of zoiets dergelijks

obsidian
welke uitbreiding ?

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ehhm, hoe heet ie ook alweer? :? Naam effe kwijt, maar als je niet weet welke ik bedoel, dan zal het wel niet :)

Maar schaf gewoon voor een tientje of 4-5 een goedkoop kaartje aan, en dan kan je weer spelen :)

Verwijderd

Topicstarter
zal wel eens gaan testen met oude drivers...

vind het zonde om een goedkope kaart te halen, dan wil ik het meteen goed doen :*)

en aangezien ik net een nieuw systeem heb |:(

• Fuelke
  • Laatst online: 01-12 22:37

Fuelke

Forza Ferrari

obsidian schreef op 18 oktober 2004 @ 12:01:
Ehhm, hoe heet ie ook alweer? :?
United Offensive

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• mvds