Toon posts:

[CS] Scoutsknivez

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Iedereen kent deze map wel ...... toch.

scoutsknives is dus een map waar je alleen met een scout of een knive kan opereren. Nu kan je dit dus met heel veel tacks doen. maar niet iedereen is hier zo blij mee. Ik heb mijzelf namenlijk aangeleerd om vrijwel alleen unzoomed te spelen. daardoor kan ik nu dus met regelmaat op een afstandje of 100 M een unzoomed headshot schieten. natuurlijk krijg je dan meteen de geweldig volwassen opmerking naar je kop dat je aan het cheaten bent.

nou wil ik dus graag weten wat jullie technieken zijn met scoutzkinves, hoe lopen jullie en waar letten jullie op. hoe aim je speel je rustig of juist heel snel. .

ik ben namenlijk een beetje gefasineerd door deze map geraakt juist omdat hier iedereen een andere tack gebruikt. en omdat het elke ronde gewoon weer super leuk is.

ik kan nergen op het i-net screens vinden van scoutsknives maar als ik thuis ben maak ik wel wat screenpics. en dan nummer ik de plekken in het veld voor het verduidelijken van je route die je fijn vind om te lopen. en om je verhaal wat makelijker te maken. met het plaatje en plek erbij.

ik hoop echt dat er nog meer scoutknives geintreseerde zijn en dat we er gezellig over kunnen babbelen. B) B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
ik doe altijd hard rennen en m'n unzoomed-scout praccen daar :D dolle pret, maar speel 'm niet echt serieus ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutser
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-02-2021
Wussie schreef op 18 oktober 2004 @ 10:30:
ik doe altijd hard rennen en m'n unzoomed-scout praccen daar :D dolle pret, maar speel 'm niet echt serieus ofzo
Idd , hij is Vet fun , en op de lan oefenen wij altijd unzoomed , we doen key's unbinden die voor te zoomen zijn , en Knallen :D

[ Voor 6% gewijzigd door Nutser op 18-10-2004 10:32 ]

alles wat niet zo mooi is , kan toch weer heel mooi zijn voor andere dingen :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
unzoomed lopen (met mes onder q), en dan aimen op iemands kop, en rechts-links klikken (tegelijk bijna)
zo aim je dus eigenlijk unzoomed, maar schiet je wel even precies als dat je zoomed (dus je kan ook heady's schieten op meer dan 10 meter ;) )

en ja van mij zeggen ze ook vaak zat dat ik cheat :|

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BasieP schreef op 18 oktober 2004 @ 10:32:
unzoomed lopen (met mes onder q), en dan aimen op iemands kop, en rechts-links klikken (tegelijk bijna)
zo aim je dus eigenlijk unzoomed, maar schiet je wel even precies als dat je zoomed (dus je kan ook heady's schieten op meer dan 10 meter ;) )

en ja van mij zeggen ze ook vaak zat dat ik cheat :|
idd nou je het zecht ewerst rechts en dan links klikken heeft bij mij ook veel pos effect. ook vaak ben ik ingezoomed en dan schiet je een keer en net voordat hij dan weer gaat inzoomen schiet je weer. dan kun je alteid nog wachten met schieten en je scout laten inzoomen als het target wat verder weg is gelopen.

kan iemand mij trouwens leren airstrafen. het lukt me wel af en toe maar ik heb geen flauw idee welke toetsen ik dan door het toetsenbord heen ram maar ik weet wel dat ik dan heel wat toetsen tegelijk inram en dat dat niet nodig is 8)7