Kan dat 3DMark 2000 niet een keer stoppen??

Pagina: 1
Acties:

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12:19

ChUcKiE

Dus........

Topicstarter
Sorry dat ik het zeg, maar waarom zie ik toch elke dag weer een 5-tal posts over die schijt 3DMark2000 tests??

Kan er niet eeen apart gedeelte komen voor dit gebeuren. Elke dag weer dezelfde vargen wordt je ook schijt ziek van! :(

Ik weet niet of jullie het met mij eens zijn, maar post even je 3DMark score :r |:(

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Verwijderd

Volledig mee eens

• Crazyhorse
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 11:52
Wat weerhoudt je ervan om de topic niet te openen.

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Topicstarter
Uhmmm ik kijk alleen maar in de serie nieuwsposts en als ik daar het woordje 3Dmark2000 tegenkom, dan wete ik genoeg.
gewoon tijden dat er wel 6-10 keer het woordje van 3DMark 2000 score stond vermeld in een topic-titel. En ja ik wete het bij die van mij ook, kon niet anders helaas!

Start anders een keer een website op met onderhangende database en bijbehorend forum, waar alleen dat in voorkomt, ben je toch vanalles af, of niet? of laten ze van tweakers uit een apart forumgedeelte aan wijden! Gezeik hier altijd :r

• Knightwolf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-08 22:39
Op zondag 31 december 2000 13:14 schreef ChUcKiE het volgende:
Uhmmm ik kijk alleen maar in de serie nieuwsposts en als ik daar het woordje 3Dmark2000 tegenkom, dan wete ik genoeg.
gewoon tijden dat er wel 6-10 keer het woordje van 3DMark 2000 score stond vermeld in een topic-titel. En ja ik wete het bij die van mij ook, kon niet anders helaas!

Start anders een keer een website op met onderhangende database en bijbehorend forum, waar alleen dat in voorkomt, ben je toch vanalles af, of niet? of laten ze van tweakers uit een apart forumgedeelte aan wijden! Gezeik hier altijd :r
Ik ben het gedeeltelijk met je eens, maar overdrijven kan ook |:(

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Topicstarter
En als ik dan zeg, dat het toevallig nu meevalt (behalve dan die ene topic met wel tig/honderden replys), maar een aantal dagen, zeg week/anderhalve week was het echt triest gewoon, iedereen start een topicje op, bah!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
hoeveel 3d marks halen jullie? :)

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Topicstarter
Ik 200 wat doe ik verkeerd?? Ik heb een Dual P3@1050 en een Jeefors 2 64 DDR en de laatste drivers, is iets nie goe of wel?? |:(

Moet je nou eens kijken in de topics:

Top 100+ van de Goters......met slotje

Daarboven top 79 van de Goters....nog zonder slotje.

Houdt toch een keer op man :(

• metoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
je moet niks je mag het allemaal overslaan, als er zoveel topics over zijn wil dat zeggen dat er ook zoveel interresse voor is, wat mij niet interresseert sla ik over en maak me er ook niet druk om.

Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro

• Gir
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Gir

I need waffles

Ja precies je loopt nu gewoon te zeiken als mensen dat nu leuk vinden wie ben jij dan om je er over op te winden, het forum is niet van jou hoor. Als je tegen vrije meningsuiting / recht van verzameling bent dan kome je hier toch lekker niet.

• worsie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-02-2025
Deze site heet nog steeds GoT, hetgeen staat voor Gathering of Tweakers. En er zijn veel mensen hier die zich dan ook druk met tweaken bezig houden.
Nou kan je je processor tweaken, je geheugen tweaken, maar ook je videokaart. Als je daar mee bezig bent is 3DMark2000 gewoon de beste benchmark, en het is dan ook logisch dat hij veel gebruikt wordt hier als referentiemateriaal. Het is dus iets wat IMHO er gewoon bijhoort op een site als deze.

Ik vind wel dat het bij videoplanken & beeldkanonnen hoort te staan, maar het is onzin om te zeggen dat het niet op deze site thuishoort. Bij processoren hebben we het over Mhz'en als indicatie, bij videokaarten gebruiken we 3DMark scores. Dat is gewoon de beste manier van indiceren. Punt.

Verwijderd

Wat wel verstandig is om een nieuw forum te starten voor alleen testjes. Maar verder....ach, je hoeft het niet te openen
Pagina: 1