Ik heb een vraagje:
Blijft mijn pc goed draaien als ik en IE en Mozilla Firefox op mijn pc instaleer?
Blijft mijn pc goed draaien als ik en IE en Mozilla Firefox op mijn pc instaleer?
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
Zeg maar eerder "het is niet mogelijk om IE te verwijderen". Tenzij je Windows 95 hebt.xzoticate schreef op 18 oktober 2004 @ 09:07:
Het is zelfs lastig om IE te verwijderen. Bovendien zijn niet alle sites goed compatible met Firefox.
Waarom is de functie Software verwijderen-->Verwijder windows coponenten dan uitgevondenAjunne schreef op 18 oktober 2004 @ 09:10:
[...]
Zeg maar eerder "het is niet mogelijk om IE te verwijderen". Tenzij je Windows 95 hebt.
[ Voor 4% gewijzigd door Notna op 18-10-2004 09:12 ]
eeeeehm:xzoticate schreef op 18 oktober 2004 @ 09:07:
Het is zelfs lastig om IE te verwijderen. Bovendien zijn niet alle sites goed compatible met Firefox.
[ Voor 7% gewijzigd door NoFearWizz op 18-10-2004 09:12 ]
Omdat ie voor andere programma's wel werkt. Internet Explorer is echter een onderdeel van windows wat niet alleen voor Browsen over Internet gebruikt word, maar bijvoorbeeld ook voor het browsen door je bestanden, configuratiescherm, en allerlei andere dingen.Notna schreef op 18 oktober 2004 @ 09:12:
[...]
Waarom is de functie Software verwijderen-->Verwijder windows coponenten dan uitgevonden![]()
Probeer het eens en laat je PC zoeken naar iexplore.exe - grote kans dat die er nog steeds op staatNoFearWizz schreef op 18 oktober 2004 @ 09:12:
[...]
eeeeehm:
configuratiescherm->software->windows onderdelen verwijderen->IExploper
opnieuw opstarten en voila IExplorer is eraf.
is dat nou moeilijk of niet mogelijk????? :P:D
edit: LOL Notna we dachten hetzelfde
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Dit topic is gesloten.
![]()