Toon posts:

IE en Mozilla op 1 pc mogelijk?

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraagje:

Blijft mijn pc goed draaien als ik en IE en Mozilla Firefox op mijn pc instaleer?

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-04 19:28
Ja :)

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

• Ajunne
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-09-2025

Ajunne

Uitje

Natuurlijk. Alleen kan maar 1 browser standaard zijn.

• NoFearWizz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-08 21:43
Ja hoor,

gebruik hier,

IE, Netscape, Firefox door elkaar :P

alles werkt perfect..

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-08 17:36
ja,

opgelost, slotje.

Groetjes,
vosss

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Het is zelfs mogelijk om meerdere versies van Internet Explorer te draaien en daarnaast Mozilla, Netscape e.d.

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:49
Het is zelfs lastig om IE te verwijderen. Bovendien zijn niet alle sites goed compatible met Firefox.

• Ajunne
  • Laatst online: 09-09-2025

Ajunne

Uitje

xzoticate schreef op 18 oktober 2004 @ 09:07:
Het is zelfs lastig om IE te verwijderen. Bovendien zijn niet alle sites goed compatible met Firefox.
Zeg maar eerder "het is niet mogelijk om IE te verwijderen". Tenzij je Windows 95 hebt.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Ajunne schreef op 18 oktober 2004 @ 09:10:
[...]

Zeg maar eerder "het is niet mogelijk om IE te verwijderen". Tenzij je Windows 95 hebt.
Waarom is de functie Software verwijderen-->Verwijder windows coponenten dan uitgevonden :? ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Notna op 18-10-2004 09:12 ]

Xbox Live ID:Notna8310

• NoFearWizz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-08 21:43
xzoticate schreef op 18 oktober 2004 @ 09:07:
eeeeehm:

configuratiescherm->software->windows onderdelen verwijderen->IExploper

opnieuw opstarten en voila IExplorer is eraf.

is dat nou moeilijk of niet mogelijk????? :P:D

edit: LOL Notna we dachten hetzelfde

[ Voor 7% gewijzigd door NoFearWizz op 18-10-2004 09:12 ]

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Dan ie 'ie er helemaal niet af, maar slechts verborgen.

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:04

Zoefff

❤ 

Notna schreef op 18 oktober 2004 @ 09:12:
[...]

Waarom is de functie Software verwijderen-->Verwijder windows coponenten dan uitgevonden :? ;)
Omdat ie voor andere programma's wel werkt. Internet Explorer is echter een onderdeel van windows wat niet alleen voor Browsen over Internet gebruikt word, maar bijvoorbeeld ook voor het browsen door je bestanden, configuratiescherm, en allerlei andere dingen.

Als je IE er dus uit sloopt (het kan wel, daar zijn verschillende tutiorials voor), dan zijn er plots een hoop andere functies die ook niet meer werken.

Ik heb IE alleen van het bureaublad afgehaald, heb ik er ook geen last meer van :P Bovendien is het niet verstandig om IE helemaal weg te halen, soms heb je het nog nodig bij sites die FF niet helemaal pakt. En als je veel met site-design bezig bent, moet je natuurlijk ook testen in IE.

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-08 17:17

Demo

Probleemschietende Tovenaar

NoFearWizz schreef op 18 oktober 2004 @ 09:12:
[...]

eeeeehm:

configuratiescherm->software->windows onderdelen verwijderen->IExploper

opnieuw opstarten en voila IExplorer is eraf.

is dat nou moeilijk of niet mogelijk????? :P:D

edit: LOL Notna we dachten hetzelfde
Probeer het eens en laat je PC zoeken naar iexplore.exe - grote kans dat die er nog steeds op staat ;) De omschrijving in Add/Remove software (WinXP Engels) is zelfs: "Adds or removes access to Internet Explorer from the Start menu and Desktop" :)
Met de juiste 3rd party tools is het overigens wel mogelijk om IE te verwijderen (of in ieder geval dodelijk te verwonden :P)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-08 20:11
Ik denk dat al die rechtzaken tegen MS wel aantonen dat het verwijderen van IE onmogelijk is tenzij je de werking van Windows dusdanig wil verneuken dat je net zo goed geen Windows meer kunt gebruiken maar iets anders.

En een combinatie van 2 browsers is nooit slecht. Firefox geeft helaas nog regelmatig problemen (vooral met sites ontwikkeld voor IE).

• elevator
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

LiPoS,

Dit had je met enig zelf initiatief toch zelf ook wel kunnen uitvinden denk ik :)
Ik ga dit topic dan ook sluiten aangezien zelf initiatief wel een vereiste is op GoT.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.