Toon posts:

internet instelling

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Ik heb een vraagje ofdat het mogelijk is met een vbscriptje een instelling met .net framework te veranderen is.

Er is een programma dat in internet explorer werkt. om dat programma goed te gebruiken heb je .net framework nodig. Er zijn 2 opties bij de internetopties die Enabled moeten staan om het programma goed te laten werken in Internet Explorer.

Nu hebben wij PC die elke keer als je de computer opnieuw opstart de beveiligings instellingen naar standaard zet voor ons bedrijf. Dus je raad het al de .net framerwork instelling staat standaard op Disabled. Nu heb ik een vraagje ofdat er een makkelijk scriptje gemaakt kan worden om dus makkelijk de instellingen op Enabled gezet kunnen worden zinder zelf als gebruiker helemaal in de Internet Explorer settings aan te gaan passen.

Hieronder staan de stappen die genomen moeten worden om de instellingen op Enabled te zetten.

* Select "Tools" in the Internet Explorer menu
* Select "Internet Options..."
* Select "Security"
* Select "Custom Level..."
* Locate an entry called ".NET Framework-reliant components"
* Enable the options ("Run components not signed with Authenticode" and "Run components signed with Authenticode")
* Press "OK"
* Press "OK"
* Reload the page by pressing Ctrl+R

Misschien kan iemand me helpen of wat tips/advies geven. Of misschien een andere manier om het makkelijk in 1 handeling te kunnen veranderen.

alvast bedankt

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Zie .net Framework voor een antwoord :)

Het is niet de bedoeling een vraag in meer dan 1 topic te stellen, je bent niet de enige op het forum ;) Daarom sluit ik dit topic.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.