Acer AL1714 defect?

Pagina: 1
Acties:

• tehkaz
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-12-2021
Hallo,
Ik heb sinds enkele maanden (ongeveer 3 denk ik) een nieuwe pc..mét tft monitor. In eerste instantie was ik erg tevreden met mijn Acer AL1714 17" tft monitor. Alleen toen ik vandaag mijn pc aanzette en het beeldscherm, knipperde het scherm aan en uit. Als ik de kabel naar de pc eruit haal staat er normaliter: No signal cable. Maar nu zag ik allemaal rare tekens.
Toen ik mijn scherm uitzette en weer aan, komt er (zoals gewoonlijk) eerst ACER te staan met een zwarte achtergrond, maar dit keer was die achtergrond wit (??), toen was wel weer de melding No signal cable in normale letters.
Ik heb het scherm op andere pc's geprobeerd, maar het blijft knipperen, er valt dus zo niet mee te werken. Ik heb een filmpje gemaakt vanaf het opstarten van de pc:

http://drenson.sohosted.com/vuurwerk/vuurwerk/aceral1714.WMV

Ik vrees dat mijn monitor defect is, maar dat is dan wel erg snel. Ik neem aan dat er nog gewoon garantie opzit (toch?). Als jullie het niet weten, zal ik Acer maar een mailtje gaan sturen.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 01:43

Turkish

zhé germans

Als je je scherm bij een gewone leverancier hebt gekocht dan zit daar gewoon garantie op :)

Hier valt idd niet mee te werken en dus zal je leverancier ervoor moeten zorgen dat je een vervangend of dit scherm gerepareerd wordt

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• tehkaz
Hij werkt weer :D Hoe het komt mag Joost weten, maar ik sluit m weer op mijn eigen pc aan en het beeld blijft gewoon aan. Dat is echt raar. De melding No signal cable is er nu ook weer in normale letters en het opstarten van het scherm gaat ook weer goed. Erg vreemd dus.. maarja, ik ben wel weer blij :)

Verwijderd

Ik heb gelukkig genoten van je filmpje ;)

• tehkaz
Verwijderd schreef op 18 oktober 2004 @ 12:27:
Ik heb gelukkig genoten van je filmpje ;)
Ja mooi he :P