Ik ben op zoek naar een PCIkaart met TV-out. Het zou ook fijn zijn als Tv-Tool ermee overweg kan, maar dat is geen vereiste.
Het is de bedoeling dat de kaart in een Packard Bell P2-400 komt om af en toe wat DivX/XviD films af te spelen. Alleen dat ding heeft geen AGP
.
Ik heb zelf ervaring met de TV-out van een GF2MX, GF2GTS, GF4TI en een R9500. Ik zoek een TV-out die ongeveer de kwaliteit van een GF4TI/R9500 haalt. Bij de GF2's is het beeld naar mijn mening vrij wazig en kleuren te fel.
Het gaat me puur om de TV-out kwaliteit. 2d/3d snelheid maakt niks uit.
Kaarten die ik gevonden heb:
Aopen MX4000: €40
Point of View GeForce4 MX480SE: €60
XFX GeForce FX5200: €60
ATI Radeon 9250: €60
Ik kan helaas geen informatie vinden over de kwaliteit van de TV-out op deze kaarten. Iemand meer info/ervaring?
Of als iemand een betere kaart weet, ik hoor het graag!
Het is de bedoeling dat de kaart in een Packard Bell P2-400 komt om af en toe wat DivX/XviD films af te spelen. Alleen dat ding heeft geen AGP
Ik heb zelf ervaring met de TV-out van een GF2MX, GF2GTS, GF4TI en een R9500. Ik zoek een TV-out die ongeveer de kwaliteit van een GF4TI/R9500 haalt. Bij de GF2's is het beeld naar mijn mening vrij wazig en kleuren te fel.
Het gaat me puur om de TV-out kwaliteit. 2d/3d snelheid maakt niks uit.
Kaarten die ik gevonden heb:
Aopen MX4000: €40
Point of View GeForce4 MX480SE: €60
XFX GeForce FX5200: €60
ATI Radeon 9250: €60
Ik kan helaas geen informatie vinden over de kwaliteit van de TV-out op deze kaarten. Iemand meer info/ervaring?
Of als iemand een betere kaart weet, ik hoor het graag!
tvw