Ik heb dus een ASUS A7N8X-E Deluxe met het Wifi kaartje.
Na al een ander bordje van ASUS gekregen te hebben, omdat hiervan de line-out opgeblazen was. (hoe dat kwam weet ik nu nog niet)
Begint dit bordje ook al weer kuren te geven.
Sinds vorige week schakelt hij zomaar uit. Alleen onboard LED blijft branden en de power LED.
Na mijn standaard 300watt voeding vervangen te hebben voor een Coolermaster Real power 450Watt met wattage meter. Heb ik nog steeds problemen.
Toen kwam ik erachter dat mijn videokaart koeler stil stond (club3d ti4200). Heb ik er een zalman zm80c-hp (ofzo) met fan opgezet. Maar dacht dat ie stuk was, omdat hij nu nog steeds uit ging.
Nou, toen maar een ATI 9800SE gekocht. Toen dacht ik dat het opgelost was. Maar nee hoor. hij doet het nog.
Naar de winkel gebracht konden ze ook niks vinden zo 123. Maar hebben nog wel een andere proc getest (Dit is een 3200+, omdat ik die ook heb). Daar lag het ook niet aan.
Thuis nog eens memtest86+ v1.11 gedraaid. Maar het geheugen was ook goed.
Bios geflashed van versie 1012 naar 1008. Maar mocht ook niet baten.
Ik weet het echt niet meer waarom hij bij een beetje system load uit springt.
Dit gebeurd namelijk in Windows XP en Gentoo. Dus ik kan Microsoft niet de schuld geven
Heb 3dmark2k3, emerge en sisoft sandra gebruikt. Voor het verhogen van de load.
Wie weet waar het aan licht?
Of heeft iemand hier dezelfde ervaringen met dit Bord?
(Hij gaat zowiezo RMA)
[Computer Specs]
Athlon XP 3200+
ASUS A7N8X-E Deluxe Wifi
A-DATA V-DATA 512MB 400Mhz double-sided ram
ATI 9800SE
CoolerMaster Real Power 450Watt met metertje
Maxtor 200GB Sata
Western Digital 60GB Pata
Samsung Floppy Drive
Plextor 52/24/52
Liteon DVD-Speler
Antec 1000AMG Kast
2x Antec koelers geleverd met de kast
1x Enermax Koeler (die koelt mijn HD's)
[/Computer Specs]
Na al een ander bordje van ASUS gekregen te hebben, omdat hiervan de line-out opgeblazen was. (hoe dat kwam weet ik nu nog niet)
Begint dit bordje ook al weer kuren te geven.
Sinds vorige week schakelt hij zomaar uit. Alleen onboard LED blijft branden en de power LED.
Na mijn standaard 300watt voeding vervangen te hebben voor een Coolermaster Real power 450Watt met wattage meter. Heb ik nog steeds problemen.
Toen kwam ik erachter dat mijn videokaart koeler stil stond (club3d ti4200). Heb ik er een zalman zm80c-hp (ofzo) met fan opgezet. Maar dacht dat ie stuk was, omdat hij nu nog steeds uit ging.
Nou, toen maar een ATI 9800SE gekocht. Toen dacht ik dat het opgelost was. Maar nee hoor. hij doet het nog.
Naar de winkel gebracht konden ze ook niks vinden zo 123. Maar hebben nog wel een andere proc getest (Dit is een 3200+, omdat ik die ook heb). Daar lag het ook niet aan.
Thuis nog eens memtest86+ v1.11 gedraaid. Maar het geheugen was ook goed.
Bios geflashed van versie 1012 naar 1008. Maar mocht ook niet baten.
Ik weet het echt niet meer waarom hij bij een beetje system load uit springt.
Dit gebeurd namelijk in Windows XP en Gentoo. Dus ik kan Microsoft niet de schuld geven
Heb 3dmark2k3, emerge en sisoft sandra gebruikt. Voor het verhogen van de load.
Wie weet waar het aan licht?
Of heeft iemand hier dezelfde ervaringen met dit Bord?
(Hij gaat zowiezo RMA)
[Computer Specs]
Athlon XP 3200+
ASUS A7N8X-E Deluxe Wifi
A-DATA V-DATA 512MB 400Mhz double-sided ram
ATI 9800SE
CoolerMaster Real Power 450Watt met metertje
Maxtor 200GB Sata
Western Digital 60GB Pata
Samsung Floppy Drive
Plextor 52/24/52
Liteon DVD-Speler
Antec 1000AMG Kast
2x Antec koelers geleverd met de kast
1x Enermax Koeler (die koelt mijn HD's)
[/Computer Specs]
In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.