Toon posts:

US Robotics 5410 100Mbps Wireless pcmcia adapter - LEAP prob

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi all,

ik ben dus in het bezit van zo'n kaartje (USR805410). Sinds kort hebben we op school LEAP op het draadloze netwerk. omdat mijn oude config tool van USR dit protocol niet ondersteunde, had ik dus enkele weken geleden de beta drivers (125Mbit ondersteuning oa) afgehaald, en de config tool hierbij had dat dus wel. allemaal goed en wel denken jullie, idd. maar toen besloot mijn hd te crashen, ondertss is alles opnieuw geinstalleerd. maar de beta driver is nu een full (gewone) driver geworden ZONDER deze optie. maar in de online manual wordt ie wel vermeld. check -> http://www.usr.com/support/5410/54xx-du-ug/four.html en scroll door tot bij CCX/LEAP. die optie bestaat hier (in mijn config util) helemaal niet! en als je goed kijkt ook niet in die van de manual. ofwel ben ik geweldig scheel, maar heb t toch vaak gecontroleerd. iemand een oplossing of die beta driver nog ergens staan?? thx!!!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2004 00:44 ]

Verwijderd

Topicstarter
niemand in het bezit van deze kaart, zodoende dit zaakje mss ff te kunnen controleren of zo... ? thx

Verwijderd

Topicstarter
echt niemand die de betadriver heeft? ik ben niet te spreken over de USR support, zeer lang wachten en geen fatsoenlijk antwoord krijgen. thx