Na het spelen van o.a. Rally championship 2000 en Colin McRae 04 begon dat rallyrace me te bevallen en wilde ik me ook eens aan een 'echte' rally racegame wagen (niet zo arcade als mcrae dus). En heb Richard Burns Rally aangeschaft. Nu bleek al snel dat dit met het toetsenbord niet te doen was. Ik had echter niet het geld voor een nieuw stuurwiel en heb toen van een vriend van mij een bijna niet gebruikt 2 jaar oud trust stuurwiel (vibration feedback rallymaster) overgekocht voor een vriendenprijsje. (Nou weet ik dat trust niet bepaald het beste hardware merk is, maar dit kon ik iig betalen)
Anyway, 2-3 weken lekker geracet, maar nu doet hij opeens raar.
Naar rechts sturen gaat gewoon zoals het hoort, maar naar links doet hij nogal vreemd, als ik het stuur slechts een beetje naar links draai ziet hij dit als vol naar rechts, draai ik nog iets verder ziet hij dit als neutraal en stuurt dus niet en heel de stuurcurve naar links heeft hij daarna maar in het overige stuk wat je nog naar links kan draaien gestopt. Ik heb wat zitten calibreren maar het blijft hetzelfde. in Winxp bij het kalibreren heb je zo'n wit vak met kruisje waar je idd precies het phenomeen ziet wat ik net beschreef. Valt hier wat aan te doen?
(drivers zijn er niet voor dit wiel in xp, omdat xp al automatisch ondersteunt)
Help.
Anyway, 2-3 weken lekker geracet, maar nu doet hij opeens raar.
Naar rechts sturen gaat gewoon zoals het hoort, maar naar links doet hij nogal vreemd, als ik het stuur slechts een beetje naar links draai ziet hij dit als vol naar rechts, draai ik nog iets verder ziet hij dit als neutraal en stuurt dus niet en heel de stuurcurve naar links heeft hij daarna maar in het overige stuk wat je nog naar links kan draaien gestopt. Ik heb wat zitten calibreren maar het blijft hetzelfde. in Winxp bij het kalibreren heb je zo'n wit vak met kruisje waar je idd precies het phenomeen ziet wat ik net beschreef. Valt hier wat aan te doen?
(drivers zijn er niet voor dit wiel in xp, omdat xp al automatisch ondersteunt)
Help.
doob