Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Mp3 speler van Akai aangeschaft een 256 mb I-KiZZ en nu krijg ik geen mp3 bestanden erop. Er komt niets te staan van een verwisselbare schijf en met de bijbehorende software(die eigenlijk bedoeld is voor Win98) gebeurt er ook niks. Ik heb het op 4 verschillende computers geprobeerd(3 XP en een Win98) maar er gebeurt niks. Hij zit er wel goed in want hij geeft aan dat er nieuwe hardware gevonden is. Weet iemand wat het probleem is?

• Edmund
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Eerst de software geïnstalleerd? Of heb je meteen dat ding in je pc geduwd?

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06:40
heb je de mp3 speler wel aangezet als die aangekoppelt is???? * Dersan had dat probleem eerst ook :P 8)7

Verwijderd

Topicstarter
eerst dat ding in mijn pc gedouwd. Want ik heb hoger dan 98 dus zou mijn pc normaal moeten reageren. En daarna met de software die voor win98 bedoeld is. Eerst aanzetten en dan inpluggen? volgens mij wel

Verwijderd

Topicstarter
Als ik em inplug dan zegtie dat er een nieuw USB apparaat gevonden is die niet ondersteund word
hoe ondersteun ik hem???

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-11 14:49

Nik

Je moet altijd EERST de software installeren, en DAN pas het apparaat aansluiten. maargoed, even bij je hardware dat onbekende apparaat verwijderen, en dan software installeren, en dan even inpluggen. Moet werken :)

Verwijderd

Topicstarter
zoals ik al zei: De software is alleen bedoeld als je windows 98 gebruikt en ik heb XP professional
het gekke is USB-sticks doetie wel maar dit doetie niet

• Jckx
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Wat ook wil helpen :

Voor dat je gaat installeren, zet de virusscanner uit. Die wil nogal eens wat tegen houden (ik heb dat probleem gehad).

Wat je ook kunt doen is de mp3speler inpluggen voordat je je pc aandoet.

Probeer het eens zou ik zeggen :)

Verwijderd

Ehm.. stomme vraag, heb je wel een USB2.0 driver geinstalleerd?? dat was mijn probleem eerst namelijk >:)

Verwijderd

Topicstarter
waar installeer ik die dan?
Br3zip's tips werken niet :'(

• SuperPaddo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
(overleden)
In xp moet ie herkent worden als externe hdd oid. Laatst had ik bij een kennis geholpen waarbij een speler herkent werd als een unknown usb device ofzo, wat bleek, speler stuk. Hadden ze hem omgeruild en toen deed ie metteen!

Dus als je in winxp de speler in je pc stopt (en aan doet :P), dan zou er meteen een externe harde schijf moeten zijn...

Grolsch Royce!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06:40
Dat hoeft niet bij alle mp3 spelers te zijn, sommige ziet xp wel meteen als externe hdd maar sommige ook niet, heb ik laatst erges geleze....

Maar wtf?!?!?!?! Waarvoor is die software alleen compitable voor win98, in die tijd hadden ze nog geeneens mp3 spelers gloof ik.....

Kijk anders even op de website van de fabrikant om te kijken of je daar software kan vinden.......

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
Volgens mij zit er software bij voor win98 omdat die hem niet meteen herkent, winxp moet de mp3 speler gelijk herkennen, is er in het apparaat niet iets in te stellen oid?

Who's general failure, and why is he reading my disk?

Verwijderd

Nee er is niets in het apparaat.. :(

Ik heb exact hetzelfde probleem ... k krijg em maar niet aan de praat...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 oktober 2004 @ 18:02:
Nee er is niets in het apparaat.. :(

Ik heb exact hetzelfde probleem ... k krijg em maar niet aan de praat...
handleiding wel gelezen? ;)

ik zou ff terug gaan naar de winkel en ff vragen wat er aan de hand is. er is vast nog wel garantie als ie stuk is

Verwijderd

is het heel gek als ik nergens een akai i-kizz kan vinden? Op de website van Akai staan uberhaupt geen mp3 spelers 8)7
Ook google levert geen resultaat op voor i-kizz (geen mp3 speler dan)

De software van de speler kan ook defect zijn, had ik met mijn no-name mp3 speler uit Duitsland (Microboss Flamenco IV), hebben ze speciaal voor mij de software op de website gezet (en later weer verwijdert) 8)7

Een usb2.0 driver zit toch al in windows xp? In ieder geval vanaf sp1/sp2 lijkt me. Anders misschien een keer windows update draaien :P

We willen wel helpen, maar de juiste naam zou wel handig zijn :X

Verwijderd

Akai I-kizz 256 mb

Ik heb hem gevonden op de site www.akai.nl enzo, maar dat is alleen prijs en geen instructies of drivers of wat dan ook.

Ik ben geen noob, dus tuurlijk heb ik instructies gelezen, tuurlijk heb ik alles gedaan wat gesuggereerd werd. Maar het ziet er gewoon naar uit dat ie windows xp niet support .. of andersom ... het zal mij een worst wezen hij doet het niet... en dat ding heeft me echt zwaar zitten ergeren .. ik ben er 2 uur mee bezig geweest om op allerlei manieren aan de praat te krijgen. Niks lukt ... ik ga even naar de winkel
-------------------------------

Edit

Ze hebben em ingenomen, ik mocht een nieuwe kiezen, was bij expert... ik heb nu voor nikkei gekozen styx30128 werkt perfect.
Kinderlijk in gebruik, goed passende oortelefoons, heel veel extra's + geheugenuitbreiding mogelijk.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2004 20:41 ]

• D2DM
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:25
heb em hier net liggen. (akai i-kizz)
Meteen ingeplugd (win2000) en word herkent als SigmaTel MSCN Usb device.

[ Voor 7% gewijzigd door D2DM op 27-10-2004 11:44 ]

R7 5700x, B350 Prime Plus, 32GB ddr4 op 3333Mt/s, 960Pro, Ultrastar He10, rx6700xt, uwqhd.

Pagina: 1