Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Als ik [google=sp2 run exe warning], kom ik onder andere op dit topic uit: Running installers in SP2?? i could use some help
.
Ik gebruik Internet Explorer vrijwel niet, dus heb het probleem niet. Het gebeurt alleen bij IE toch?
Ik gebruik Internet Explorer vrijwel niet, dus heb het probleem niet. Het gebeurt alleen bij IE toch?
Verwijderd
Ik denk dat jij het de nieuwe instelling DEP hebt aan staan.
Die kan je uitzetten of aanpassen hier:
Start - Configuratiescherm - Systeem - Geavanceerd - Prestaties - DEP tabblad ( die hele brede )
Engelse vertaling
Start - Control Panel - System - Advanced - Performance - DEP nog wat ( the widest
)
De optie bij mij staat dat het alleen voor kritieke windows-programma's en -services heeft ingeschakeld. Screenies op internet laten zien dat er ook een optie is waar het mogelijk is om het uit te schakelen ( not recommended volgens windows).
Zou je even moeten kijken bij het bovenstaande pad.
<editmode>
Damn... net te laat
</editmode>
Die kan je uitzetten of aanpassen hier:
Start - Configuratiescherm - Systeem - Geavanceerd - Prestaties - DEP tabblad ( die hele brede )
Engelse vertaling
Start - Control Panel - System - Advanced - Performance - DEP nog wat ( the widest
De optie bij mij staat dat het alleen voor kritieke windows-programma's en -services heeft ingeschakeld. Screenies op internet laten zien dat er ook een optie is waar het mogelijk is om het uit te schakelen ( not recommended volgens windows).
Zou je even moeten kijken bij het bovenstaande pad.
<editmode>
Damn... net te laat
</editmode>
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2004 23:11 ]