[XP] Logitech koptelefoon werkt niet gelijktijdig met SBLive

Pagina: 1
Acties:

• Crest
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-01 11:25
Ik heb een Logitech usb koptelefoon en een SBLive geluidskaart. Ik gebruik Windows XP.
Wanneer ik m'n koptelefoon gebruik, hoor ik geen geluid meer uit de spekaers. Ik moet in configuratiescherm onder geluid de SBLive selecteren om geluid via de speakers te krijgen en andersom. Erg lastig dus.
Is het mogelijk om geluid gelijktijdig uit de koptelefoon en de geluidskaart te krijgen?

[ Voor 3% gewijzigd door Crest op 17-10-2004 21:12 ]

• nextware
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:37
Volgens mij was de SBLive niet in staat om gelijktijdig uit twee geluidskanalen ( speakers en koptelefoon ) geluid te laten komen..

Wel heb ik al eens de volgende oplossing ( bij iemand anders ) gezien:

Deze had op de uitgang van zijn SBLive een jack connector gezet, waarbij in de ene uitgang zijn koptelefoon zat en in de andere de uitgang van zijn speakers.

Het enige nadeel was, dat hij geen stereosound had, maar daar zat die persoon niet mee..

Ik weet niet, of je hier iets aan bovenstaand verhaal hebt.

Ik heb even gezocht voor je op de website van Creative. Daar kwam ik onderstaand tegen:

http://dmzweb3.europe.cre...//nl.europe.creative.com/

• Crest
Bedankt voor je antwoord, maar het is een Logitech usb headset.

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:57

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Koptelefoon aansluiten op rear speaker uitgang ipv op USB?

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

• Crest
En hoe doe ik dat met een usb stekker?

• MoNo79
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-02 02:06
Volgens mij kan dat niet omdat je geen 2 geluidskaarten tegelijk kan aansturen naar mijn weten.
Ik zou zeggen, koop een normale koptelefoon.

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:57

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Crest schreef op 22 oktober 2004 @ 00:21:
En hoe doe ik dat met een usb stekker?
Een koptelefoon zonder normale plug? Zucht :P Het mag dan wel een USB koptelefoon zijn, ik zou nooit een koptelefoon kopen zonder normale plug :S

Je kan bijv. winamp op de speakers doen en windows op je headset, maar voor de rest zou ik niet weten hoe je geluid uit beiden moet krijgen.

Bij winamp kan je bij de output aangeven naar welk apparaat het geluid gestuurd moet worden.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Pagina: 1