Ik probeer met Nero vision 2 een eigengemaakt DVD'tje te maken van wat muziek clips die ik heb gedownload. Leuk menuutej met achtergrondplaatje/muziek gemaakt en zo, heel leuk allemaal.
Maar druk ik dan op branden en de pc begint met rekenen, loopt het progje vast met de melding dat 'ie een foutenrapport wil verzenden naar Microsoft. Daarna klapt 'ie er uit.
Het vreemde is dat het programma het op m'n server wel goed doet, maar die's nogal traag. Dus ik wil hem op m'n hoofd pc goed hebben draaien.
Mijn hoofdpc:
MSI K8T Neo Platinum
AMD64 3000+
1024 mb
Club 3d FX5900XT
De rest...
Windows xp sp2
Mijn server (waar het dus wel op draaid)
Abit NF7-S
AMD 1200
512 mb
GF4 MX
de rest...
Windows xp xp 2
In compibaliteitsmodus draaien helpt niet. Dan klapt 'ie er bij het opstarten van vision express al meteen uit met dezelfde foutmelding.
Iemand enig idee?
Maar druk ik dan op branden en de pc begint met rekenen, loopt het progje vast met de melding dat 'ie een foutenrapport wil verzenden naar Microsoft. Daarna klapt 'ie er uit.
Het vreemde is dat het programma het op m'n server wel goed doet, maar die's nogal traag. Dus ik wil hem op m'n hoofd pc goed hebben draaien.
Mijn hoofdpc:
MSI K8T Neo Platinum
AMD64 3000+
1024 mb
Club 3d FX5900XT
De rest...
Windows xp sp2
Mijn server (waar het dus wel op draaid)
Abit NF7-S
AMD 1200
512 mb
GF4 MX
de rest...
Windows xp xp 2
In compibaliteitsmodus draaien helpt niet. Dan klapt 'ie er bij het opstarten van vision express al meteen uit met dezelfde foutmelding.
Iemand enig idee?