Toon posts:

hulp nodig met java opdracht, beloning voor goede hulp

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik zit in de knoop met java en heb wat hulp nodig met een opdracht:

Op deze link staat de opdracht omschrijving
...knip...

zie ook:

Winkelwagentje

Maak voor een CD/DVD winkel, die via internet CD’s en DVD’s verkoopt, de volgende twee webpagina’s:

De eerste pagina bevat een overzicht van 10 verschillende CD en/of DVD titels. Achter ieder item staat een hyperlink met de tekst “bestellen”. Na het aanklikken van de hyperlink wordt het betreffende product toegevoegd aan het winkelwagentje. De klant ontvangt een overzicht van alle in deze sessie bestelde CD’s en DVD’s. Vanuit dit winkelwagentje kan de klant terug naar het productoverzicht om een volgend item te bestellen. Het winkelwagentje wordt gerealiseerd door gebruik te maken van sessies en sessie-variabelen. De complete CD/DVD catalogus (bestaande uit 10 verschilende titels) is vastgelegd in een array.

Maak van de gehele applicatie een war archief-file. De naam van de file is:
Deel2.war

Winkelwagentje (2)

Maak een aanpassing/uitbreiding van de het winkelwagentje uit deelopdracht 2.

Er zijn twee aanpassingen noodzakelijk.

1. De webwinkel uit opdracht 2 wordt uitgebreid. Vanuit een overzichtspagina kan de klant kiezen uit 3 verschillende muziekcategorieën ( b.v. rock, jazz, etc etc ). Per categorie zijn er 5 items (CD of DVD-titels) waaruit de klant kan kiezen. Voor iedere categorie is er een aparte bestelpagina. Als de klant via de bestelpagina een item heeft besteld, komt hij terug op de overzichtpagina, waarop ook de totale inhoud van het winkelwagentje wordt getoond. Tevens is hier het totaalbedrag van de bestelling zichtbaar.

2. De nieuwe versie van het winkelwagentje moet voldoen aan de MVC (model-view-controller) architectuur. Je moet gebruik maken van 3 technieken volgens het MVC-pattern: JSP’s voor de view, de wijze waarop de informatie op het scherm wordt gezet. HttpServlet voor de controler, die de relatie tussen de view en het model bestuurt. Een Java-bean voor het model. De Java-bean berekent de totale kosten van de bestelling.

Maak van de gehele applicatie een war archief-file. De naam van de file is:
Deel3.war

...knip...

voor degene die mij de uiterwerking mailt of me kan helpen heb ik 5 gmail accounts...
of meer na overleg ;)

[ Voor 5% gewijzigd door curry684 op 18-10-2004 10:42 ]

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-05 21:47
Helaas mag dit niet op GoT. Zie ajb de FaQ.

Dit topic is gesloten.