Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM
beide kaarten eens op 100 Mbit half duplex zetten, en testen met netio (te vinden met google). Laat maar eens weten wat daar uitkomt.
Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.
ok dat heb ik inderdaad al geprobeerd (maar ze staan nu weer allebei op auto-modus). Dat maakte geen verschil.
Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM
misschien makkelijk dat je dat je er volgende keer even bij zet wat je allemaal al geprobeerd hebt
ik heb protowall geinstalleerd op 1 van de 2 computers en heb voor 1 realtek kaart wat oudere drivers moeten installeren om hem te laten werken met Protowall. Het zijn 2 XP pro computers. Ik heb ze nu weer even allebei op half 100 gezet en kan nu ongeveer met 2 mb/sec over en weer gaan , maar het is nog lang geen 10 mb/sec +.
gebruik je SP2 of niet
ik zou in ieder geval ook even proberen met alle firewalls uit dus ook met XP's eigen Firewall
ik zou in ieder geval ook even proberen met alle firewalls uit dus ook met XP's eigen Firewall
eigen firewall staan uit van XP. Ik heb op beide comps nog geen sp2 geinstalleerd. Ik denk dat ik er even een crossed link UTP ga tussen hangen en kijken of het dan sneller gaat. Dan weet ik of het aan de router ligt of niet.
ik heb hetzelfde probleem meegemaakt(maar dan met xbox op pc)is ook 100mbit netwerkje maar haalde maar 900 kbps een andere netwerkkabel geprobeerd en toen deed ie het wel met volle snelheid.check de kabels dus ff
Verwijderd
probeer eens een ftp servertje op te zetten en dan je snelheid te bekijken. Windows drag and drop gaat imo altijd traag
Misschien, maar hier haal ik op die manier gewoon 10 megabyte per seconde over een 100mbit netwerkje, dus dat verklaart die 2 megabyte niet.Verwijderd schreef op 17 oktober 2004 @ 23:41:
probeer eens een ftp servertje op te zetten en dan je snelheid te bekijken. Windows drag and drop gaat imo altijd traag
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Wat voor kabels heb je gebruikt? Kant en klare of zelf geknepen kabels?
het probleem van de slow transfer van data over een netwerk met protowall (2.0)
geinstaleerd is opgelost(iniedergeval voor mij)
als je grote hoeveelheden data gaat verpompen haal het vinkje weg van protowall
dat vinkje kanje vinden in het lijstje van je netwerk kaart
eigenschappen van de lan-verbinding
* client voor microsoft netwerken
* protowall <--- hier vinkje weg halen
* bestanden en printer ect ect
* internet protocol tcp/ip
je hoeft niet op nieuwe op te starten
als je klaar bent, kan je het vinkje terug plaatsen.
geinstaleerd is opgelost(iniedergeval voor mij)
als je grote hoeveelheden data gaat verpompen haal het vinkje weg van protowall
dat vinkje kanje vinden in het lijstje van je netwerk kaart
eigenschappen van de lan-verbinding
* client voor microsoft netwerken
* protowall <--- hier vinkje weg halen
* bestanden en printer ect ect
* internet protocol tcp/ip
je hoeft niet op nieuwe op te starten
als je klaar bent, kan je het vinkje terug plaatsen.
Pagina: 1