Toon posts:

Aan alle Athomers

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wat is er de laatste tijd met onze verbinding aan de hand, breedband lijkt wel basis en de nieuwsservers werken al helemaal niet meer zoals het hoort, in de spitsuren ligt mijn verbinding er vaker helemaal uit.
Ben ik de enige?
Tis nu al 2 maanden zo en op mail wordt niet gereageerd en als ik bel wordt ik afgescheept met allerlei wazige verhalen over capaciteitsproblemen en dat daar aan gewerkt wordt.

Oja regio Heerlen, server Landgraaf.
Modem: Motorola SB 4200E

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

@home is al ettelijke maanden aan het buggen hier.

Ook de reden dat ik inmiddels ADSL heb.

jouw verhaal dat er op e mail niet gereageerd wordt en ze smoesjes hebben over capaciteitsproblemen komen me erg bekend voor. Ik ga @home maar weer eens mailen en dan hopen dat er eindelijk iets aan gedaan wordt.

Verwijderd

Het grote @home problemen topic deel 6/

Daar is al een mooi topic voor :)

en ik heb een budget abbo met basis snelheden B), foutje van @Home in mijn voordeel

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 oktober 2004 @ 20:26:
Het grote @home problemen topic deel 6/

Daar is al een mooi topic voor :)

en ik heb een budget abbo met basis snelheden B), foutje van @Home in mijn voordeel
O sorry niet gezien dat daar al een draadje over ging, maar ik ben niet de enige zie ik dus al.

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06-2025
En anders kun je ook nog altijd even kijken op troublesathome.nl daar vind je ook speciale wensen en andere dingen die je vraag kan voldoen. : ) suc8

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-02 13:21

Korakal

Up up up!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.