T.net / GoT smileys gebruikt op andere website

Pagina: 1
Acties:
  • 337 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:08
Net kwam ik via / via op een website terecht genaamd www.thats-me.nl (soort van CU2, maar dan ff anders (daardoor niet minder erg :P))

Hier zag ik dat ze een groot deel van de tweakers.net smileys gebruikten zonder vermelding daarvan te geven. Volgens mij is dit dus niet de bedoeling, vandaar dat ik dat hier even meld, zodat t.net (indien gewenst) thats-me.nl daarover kan inlichten.

Ik vind het namelijk meer de bedoeling om een "persoon met belangen in tweakers.net (Femme, modjes, serverdudes etc)" een website daarover in te lichten dan slechts een bezoeker van t.net/GoT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Als je de smilies op een andere site wilt gebruiken / credits
Mocht je de smilies op een andere site tegenkomen en vermoed je dat hier geen toestemming voor is, dan zijn bovenstaande mensen degenen die je moet inlichten. Deze smileys zijn niet van GoT en een topic in LA heeft dus geen enkele zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-09 10:54
Lieve Adjes FAQ
Niet in LA dus, ff mailen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Bovendien mag je alle smileys op deze (O+) na gewoon gebruiken op andere sites, dat vindt niemand erg. Al vinden de makers van de smiles het waarschijnlijk wel gewoon leuk als het gevraagd wordt. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 16:02

JHS

Splitting the thaum.

[rml][ smileys] Melden van copyright overtredingen?[/rml]
[smileys] Melden van copyright overtredingen?

Mailen naar juridisch [at] tweakers [dot] net dus, volgens mij :)

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:21

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

JHS schreef op 17 oktober 2004 @ 21:01:
[rml][ smileys] Melden van copyright overtredingen?[/rml]
[smileys] Melden van copyright overtredingen?

Mailen naar juridisch [at] tweakers [dot] net dus, volgens mij :)
Resulteert "denk ik" in een leuke bouncemail. hgas[at]tweakers.net lijkt me het juiste adres. gathering[at]tweakers.net kan ook ;)

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
AW_Bos schreef op 18 oktober 2004 @ 01:43:
[...]

Resulteert "denk ik" in een leuke bouncemail. hgas[at]tweakers.net lijkt me het juiste adres. gathering[at]tweakers.net kan ook ;)
juridisch bestaat na mijn weten wel hoor :) Lees 't vorige LA-topic over smilies maar. Staat vast nog wel in de topic-listing..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[rml]zeef in "[ smileys] Melden van copyright overtredi..."[/rml]
De procedure / mailadres is gewijzigd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

[...]

Ik heb die FAQ juist vandeweek geedit zodat ie naar juridisch wijst :z
zeef schreef op 16 oktober 2004 @ 12:05:
Hallo vrienden,

Een heel late reply, IRL was 't drukjes deze dagen ;).

De smilyes
Sommige smileys zijn free-for-all en andere willen we graag voor GoT behouden. Nu is het eigenlijk onbegonnen werk om zelf alles te controleren, gelukkig hebben we op GoT helden zoals cis, die of iets zien en het doorgeven, of zelf iets willen en het netjes vragen. Hulde daarvoor.

Hoe werkt het nou precies?
Tweakers.net BV heeft een exclusieve licentieovereenkomst met de maker. Dat wil zeggen, wij treden op voor de maker als er niet volgens de regels in de FAQ gebruik van wordt gemaakt. In de praktijk komt dit sporadisch voor. We willen de smileys aan de andere kan niet vrijgeven, om te voorkomen dat onze smileys terecht komen op pr0n of andere foute sites.

Wie ga ik mailen?
Dat was een beetje rare situatie, ik kreeg al die mail (als het goed ging) doorgemaild of ’t werd in een topic ergens gezet. Laten we het erop houden dat de situatie niet even doorzichtig was. Daarom is er nu een nieuw mailadres in de FAQ gezet dat al een tijdje in gebruik is. Dat adres zorgt ervoor dat ik jullie mail direct krijg. Als ik er even niet ben, of het te druk heb, dan komt jullie mail ook terecht bij Daniel en Roelant. Er wordt op gelet en aan gewerkt.

Ik hoop dat het hoe en waarom zo wat verduidelijkt is :)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:59

DizzyWeb

Ondertiteld

SyS_ErroR schreef op 17 oktober 2004 @ 20:16:
Net kwam ik via / via op een website terecht genaamd www.thats-me.nl (soort van CU2, maar dan ff anders (daardoor niet minder erg :P))

Hier zag ik dat ze een groot deel van de tweakers.net smileys gebruikten zonder vermelding daarvan te geven. Volgens mij is dit dus niet de bedoeling, vandaar dat ik dat hier even meld, zodat t.net (indien gewenst) thats-me.nl daarover kan inlichten.

Ik vind het namelijk meer de bedoeling om een "persoon met belangen in tweakers.net (Femme, modjes, serverdudes etc)" een website daarover in te lichten dan slechts een bezoeker van t.net/GoT :)
Ik gebruik die smileys met toestemming hoor, zoals in de faq staat. Heb gemaild en toestemming gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:25

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

DizzyWeb schreef op 18 oktober 2004 @ 02:23:
[...]

Ik gebruik die smileys met toestemming hoor, zoals in de faq staat. Heb gemaild en toestemming gekregen.
je doet er in dat geval verstandig aan om een klein regeltje op je site te zetten waarin je aangeeft dat de smileys eigendom zijn van hun respectievelijke makers en dat je Tweakers.net bedankt dat je ze mag gebruiken. Weinig werk, en wel zo netjes :)

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schonhose
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-09 08:29

Schonhose

Retro Icoon

Whieee schreef op 18 oktober 2004 @ 20:20:
[...]

je doet er in dat geval verstandig aan om een klein regeltje op je site te zetten waarin je aangeeft dat de smileys eigendom zijn van hun respectievelijke makers en dat je Tweakers.net bedankt dat je ze mag gebruiken. Weinig werk, en wel zo netjes :)
Is een verwijzing naar de FAQ niet voldoende? Wat als het design van de site nu even geen ruimte laat voor dat kleine regeltje?

In de faq staat:
Er is een duidelijke vermelding van Tweakers.net bij de credits en een link naar Tweakers.net aanwezig.
en deze geef ik het meeste in mijn eigen FAQ..... en niet ergens op de frontpage.

[ Voor 19% gewijzigd door Schonhose op 19-10-2004 15:04 ]

"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King
Quinta: 3 januari 2005

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-09 12:53
Ik vind et zo netjes neergezet van thats-me.nl. Om dat ergens in de layout erbij te frunniken lijkt me een drama en is nergens voor nodig.

@Whieee: anders lees je dit eens door. :)

[ Voor 31% gewijzigd door Jesse op 20-10-2004 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Whieee schreef op 18 oktober 2004 @ 20:20:
[...]

Mjah verwijzing naar Tweakers.net en onze smiley-faq lijkt me toch wel ruim voldoende? :)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-09 07:15
Mij wel iig :)
Pagina: 1