Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PW] Subverdeling opslagmedia

Pagina: 1
Acties:

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:57

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Topicstarter
Bij het opzoeken van de prijs van een USB memory stick zag ik dat er wel een onderverdeling in type gemaakt wordt, maar vervolgens is het niet makkelijk om alle prijzen van bijv een 1 GB memory stick overzichtelijk weer te geven. Is het misschien mogelijk om bij bijvoorbeeld opslagmedia, waar de grootte van het opslagmedium een significante eigenschap van het medium is, een subverdeling aan te brengen zodat je alle sticks van 1 GB overzichtelijk te zien krijgt? Dit zou ook voor geheugen en harddisks kunnen gelden.

Hier kon uw advertentie staan

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

De plannen op dit te verbeteren zijn er al en moeten enkel nog uitgevoerd worden (wat geen sinicure zal zijn). Voorlopig kun je de prijzen van 1GB memory sticks bij elkaar verzamelen door gewoon op '1GB' te zoeken in de betreffende categorie.

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:35
Ik ben momenteel bezig met het doorvoeren van een standaard naamgeving voor deze subcategorie. Dat is ook gelijk de reden dat niet elke drive nog logisch is naamgegeven. Hoe dan ook, je kunt in der daad gewoon zoeken op '1GB' om alle betreffende drives netjes op een rijtje te krijgen :).

Clique

http://twitter.com/randalpeelen

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:57

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Topicstarter
You are correct mr Jimmy Pop.

Ik was er zelf niet op gekomen,

Hier kon uw advertentie staan