AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Interesseert me geen ruk
maar ik vind jouw config zwaar wreed! lekker de draak steken met al die vervelende kereltjes hiero die altijd weer net een iets snellere config hebben! Je roelt! 
Zo da moes dur uit, ben blij dat er meer mensen zo over denken!
Ja, ehhhh, kan er niks meer over zeggen, gewoonOp zondag 31 december 2000 12:33 schreef ChUcKiE het volgende:
Interesseert me geen rukmaar ik vind jouw config zwaar wreed! lekker de draak steken met al die vervelende kereltjes hiero die altijd weer net een iets snellere config hebben! Je roelt!
P4 3500 mhz, die is toch niet te koop?
Don't You stare there, Operate!
bullshit?? volgens mij klopt het wel hoor, alleen moet ie nog ff zijn 3DMark score erbij zette
Idd.
Niet erg grappig.
Niet erg grappig.
Verwijderd
Het lijkt haast of je deze config gelooft.. lees nog eens en denk na, neem anders nog een whiskyOp zondag 31 december 2000 13:04 schreef seppie het volgende:
P4 3500 mhz, die is toch niet te koop?
Ik ben altijd erg voorzichtig met mijn uitspraken...
Verwijderd
Vraag me af wat voor kast ie heeft, wat voor koeling, welk OS en wat ie met 16 speakers moet !!;)
Btw, getrouwd? Vrouw en kinderen die niks meer krijgen?
Btw, getrouwd? Vrouw en kinderen die niks meer krijgen?
Pagina: 1