Hallo,
op dit moment sta ik op het punt om 2 domeinen te registreren bij networking4all.com.
Dit zou mij 2* €12,50 + 2* €9,50 = €44 voor het eerste jaar kosten en €19 per elk volgend jaar.
Bij hun domeinregistratie zit standaard al toegang tot een soort service-center.
Hier kan ik zelf de nodige dns instellingen wijzigen mbt mijn domeinen.
Nu kan ik bij hun tijdens het registreren zelf de nameservers opgeven.
Standaard staan hier al:
ns1.networking4all.com 213.247.50.22
ns2.networking4all.net 83.96.196.19
ns3.networking4all.org 213.247.45.187`
Ik heb verder, ter info, een aantal vaste ip-adressen en een surfsneladsl maximaal abonnement (loopt via internl.net).
Nu heb ik een aantal vragen:
1. Is het verstandig om zelf een dns server op te zetten ?
2. Moet ik deze dns server dan als primary server vermelden ?
3. Kan ik mijn reverse dns adres bij internl.net (laten) wijzigen ? Ik kan hier nl zelf niets over vinden.
4. En hoe zijn de ervaringen met deze domeinregistreerder ?
Alvast bedankt voor alle antwoorden.
Ik heb uiteraard al het nodige zoekwerk binnen got en op google verricht, maar kon niet tot concrete antwoorden komen.
op dit moment sta ik op het punt om 2 domeinen te registreren bij networking4all.com.
Dit zou mij 2* €12,50 + 2* €9,50 = €44 voor het eerste jaar kosten en €19 per elk volgend jaar.
Bij hun domeinregistratie zit standaard al toegang tot een soort service-center.
Hier kan ik zelf de nodige dns instellingen wijzigen mbt mijn domeinen.
Nu kan ik bij hun tijdens het registreren zelf de nameservers opgeven.
Standaard staan hier al:
ns1.networking4all.com 213.247.50.22
ns2.networking4all.net 83.96.196.19
ns3.networking4all.org 213.247.45.187`
Ik heb verder, ter info, een aantal vaste ip-adressen en een surfsneladsl maximaal abonnement (loopt via internl.net).
Nu heb ik een aantal vragen:
1. Is het verstandig om zelf een dns server op te zetten ?
2. Moet ik deze dns server dan als primary server vermelden ?
3. Kan ik mijn reverse dns adres bij internl.net (laten) wijzigen ? Ik kan hier nl zelf niets over vinden.
4. En hoe zijn de ervaringen met deze domeinregistreerder ?
Alvast bedankt voor alle antwoorden.
Ik heb uiteraard al het nodige zoekwerk binnen got en op google verricht, maar kon niet tot concrete antwoorden komen.