hoe graaz ik het best ?

Pagina: 1
Acties:

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:20
ik wil m'n pentium III 800b met 256 mb ram eens een paar dagen (ben toch weg) full laten grazen...

hoe stel ik de instelingen zo in dat ie (net niet)het maximale uit m'n pc haalt?

• BrammeS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-05 00:23
Schakel je internet verbinding uit. En schakel dan alle geladen progs uit behalve dnetc. elk prog scheelt toch weer een paar kkeys/s. En dan gewoon laten draaien!!!

Advanced sheep-counting strategies

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:20
kan ik niet zorgen (instellingen) dat ie gewoon 99% van m'n pc power pakt?

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:45

Geckoo

Good news, everyone!

Hij gebruikt altijd het maximum van de idle tume dus als je nog ergens een word heb openstaan dan gebruikt word iets van zeg 10% van je proc en de rest word gebruikt voor je koe dus als je word niet hebt aanstaan heb je weer 10% er bij :) Snapske?
dus als je ctrl alt del doet zie je een rij proggies die moet je allemaal afsltuiten <b> behalve </b> exploder en Dnet en dan heb je het optimale
als je het niet snapt moet je maar ff verder vragen aan mij of andere peopletjes
suc7

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• MOL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-11-2021

MOL

Eet je wel goed?

Jeps, gewoon minimaal gaan draaien: screensavers, energiebesparing (behalve voor de monitor), firewalls, alles uit de opstartengroep uitzetten.

Kijk anders even met WinTOP of Window Taakbeheer welke programma's teveel CPU tijd eten, en verwijder die thread...

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:15

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Veilige modus opstarten, scherm uitzetten, en koe aan ;)

Verwijderd

je cache uitzetten vele mhz verder overklokken en lekker draaien

• FReaKaNDeLL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op zondag 31 december 2000 15:59 schreef victorb het volgende:
je cache uitzetten vele mhz verder overklokken en lekker draaien
wrom je cache uit? kost dat CPU speed dan?
Pagina: 1