Ik heb dus Windows Xp SP2 en norton internet security 2003. Elke keer als ik opstart krijg ik zo'n security alert dat mijn firewall en virusscaner niet aan staan. Volgens de symantec site moet ik liveupdate uitvoeren om het te verhelpen, maar dat helpt dus niet. Voor NIS 2004 is er wel een download op de symantec site, maar voor NIS2003 niet. Komt die update gewoon niet of zoek ik verkeerd?
Verwijderd
SP2 vind NIS2003 niet lekker, geloof dat er wel wat over op de Norton site staat, maar helemaal lekker gaat het niet werken.
Verwijderd
Hoi,
Ik heb ook Norton 2003 en de meldingen zijn verdwenen als je het volgende doet:
Ga naar het beveiligingscentrum in het configuratiescherm ,start bij beveiligingsinstellingen beheren de windows firewal en zet het vinkje aan dat je zelf een firewal ingesteld hebt.
Doe dit ook bij antivirus.Voortaan geeft het beveiligingscentrum geen meldingen meer.
Jos
Ga naar het beveiligingscentrum in het configuratiescherm ,start bij beveiligingsinstellingen beheren de windows firewal en zet het vinkje aan dat je zelf een firewal ingesteld hebt.
Doe dit ook bij antivirus.Voortaan geeft het beveiligingscentrum geen meldingen meer.
Jos
dankje, zo is die irritante melding tenminste wegVerwijderd schreef op 23 oktober 2004 @ 16:47:
Hoi,
Jos