Beste Tweakers, ik heb een .img image file op m'n pc staan die gebrand moet worden met behulp van een .cue file. Tot zover allemaal goed, maar als ik de cue in nero burning rom 6 open, dan krijg ik de volgende error, waarna nero crashed:

De .cue file ziet er als volgt uit:
FILE "install cd.img" BINARY
TRACK 01 MODE1/2352
INDEX 01 00:00:00
Ik heb ook geprobeerd om andere brand software te gebruiken, zoals win-cdr, maar die gaf aan dat de .cue "Rejected" was door de recorder, maar dat heeft win-cdr vaker gezegd, terwijl ik de cue dan wel gewoon met Nero 6 kon fikken. Ik heb ook gebrobeerd een nieuwe .cue file te maken met een duitse cue maker prog, maar die maakte precies dezelfde file aan, dus nog steeds dezelfde error. Weet iemand waar het aan kan liggen? Alvast bedankt.

De .cue file ziet er als volgt uit:
FILE "install cd.img" BINARY
TRACK 01 MODE1/2352
INDEX 01 00:00:00
Ik heb ook geprobeerd om andere brand software te gebruiken, zoals win-cdr, maar die gaf aan dat de .cue "Rejected" was door de recorder, maar dat heeft win-cdr vaker gezegd, terwijl ik de cue dan wel gewoon met Nero 6 kon fikken. Ik heb ook gebrobeerd een nieuwe .cue file te maken met een duitse cue maker prog, maar die maakte precies dezelfde file aan, dus nog steeds dezelfde error. Weet iemand waar het aan kan liggen? Alvast bedankt.