Toon posts:

VPN Server op fedora ?

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen ,

Weet er iemand ergens een goede tutorial staan op het internet over "hoe moet ik een VPN server installeren op Fedora :)" Ik vind niet echt veel op google , misschien kan hier iemand helpen ?

Alvast Bedankt ,
Ward

• WHiZZi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-02 14:28

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Ik kan wel een hoop vinden met Google anders

Bijvoorbeeld hier.

Wat wil je eigenlijk met je VPN server bereiken? Samba sharing, netwerk access etc.

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

Verwijderd

Topicstarter
WHiZZi schreef op 17 oktober 2004 @ 17:42:
Ik kan wel een hoop vinden met Google anders

Bijvoorbeeld hier.

Wat wil je eigenlijk met je VPN server bereiken? Samba sharing, netwerk access etc.
Wel mijn vader is veel weg voor zijn werk en ik wil dat hij via VPN hier thuis op het netwerk kan inloggen , en zo de fileserver (samba) kan raadplegen

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Er zijn bij mijn weten genoeg howtos over vpn's onder linux, al dan niet specifiek voor fedora, het lijkt me sterk dat die onvindbaar zijn met google.
Voor de rest verwachten we hier iets meer dan "ik heb gezocht maar kon niks vinden", hoe heb je gezocht, wat heb je gevonden en waarom voldeed dat niet, kortom, je moet vantevoren zelf ook wat doen en uitzoeken.
Ik wil je dan ook vragen de mail die je van mijn collega hebt gekregen even goed door te lezen, en wat meer zelf doen voor je een topic opent, zie ook NOS policy - updated 22/09/2004

Dit topic is gesloten.