Toon posts:

Vervolg opleiding Systeem/netwerkbeheer

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de opleiding Systeem/netwerkbeheer op het ROC MBO niveau 4 afgerond, en ik ben opzoek naar een goede hbo vervolgopleiding om toch zo het niveau op mijn C.V te verhogen. hbo is toch altijd mooi meegenomen lijkt mij.

Nou heb ik het liefst een versnelde of verkorte opleiding in 2 of misschien 3 jaar.
Ik heb hier en daar wel wat gevonden, maar ze zijn vaak wel heel ver weg (eindhoven e.d). Ik zelf kom uit Hilversum dus amsterdam en utrecht zijn prima te doen.

LOI heeft zo ook bepaalde opleidingen, maar ik ken niemand die daar ervaring mee heeft, en of dat uiteindelijk ook goed en leuk is.

Is er iemand die mij kan adviseren met een vervolgopleiding op HBO niveau?
Het liefst dus in kortere tijd (waarschijnlijk wel intensiever maar dat geeft verder niet). Ook een leuke combi met werken en leren lijkt me wel wat. Kortom er zou opzich genoeg moeten zijn, maar wat is nou ideaal. Na de HBO of tijdens wil ik graag MCSE/CNA/CNE certificaten gaan halen.

Iemand een idee waar ik het zou moeten zoeken? alvast bedankt!

Verwijderd

hoi,

ik heb kwam deze tegen:

http://www.ptgroep.nl/systeembeheer-duaal/

je moet alleen wel een baan/stage hebben 8)

suc6

• Jelmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:27
En die van de ptgroep (HvU) is particulier => €5.000.

Zelf doe ik momenteel Systeem- en Netwerkbeheer aan de Universiteit van Amsterdam (http://www.os3.nl), maar daar moet je dus eerst een HBO opleiding voor gedaan hebben.

Verder is er volgens mij op HBO niveau nog niet erg veel.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:07

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

WTF heeft dit met Overige Hardware te maken :?

Blijf alsjeblieft on-forum - en het zou je ook sieren om eens in andermans topic te posten ipv alleen maar je eigen vragen hier te dumpen :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.