Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Aopen H600B 350W 220/110 volt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vraagje, ik hem een Aopen H600B 350W case voor mijn systeem. Spul draait gewoon op 220 volt. Nu ga ik over een aantal weken verhuizen naar de VS en wil toch wel mijn systeempje van zes maanden oud meenemen. Ik weet dat er een hoop voedingen zijn met een schakelaar voor 220 naar 110 en weer andersom. Echter, ik heb mijn case eens opengemaakt, maar ik zie nergens zo'n schakelaar zitten. Op de voeding zelf zit ook een sticker waarop alleen maar 220V op staat. Kan ik er nu wel vanuit gaan dat deze case helaas niet van 220 naar 110 gezet kan worden? Als dat zo is, wat is dan de beste (en liefst ook goedkoopste oplossing)? Een nieuwe voeding kopen die zowel 220 als 110 aan kan? Of wachten tot ik in de VS ben en daar een nieuwe voeding kopen? Of een transformator aanschaffen die alles zelf omzet van 220 naar 110 maar helaas niet omzet van 50 naar 60 herz? Of is er wellicht nog een andere goedkope/makkelijke oplossing?

• VROEM!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05 16:41

VROEM!

broembroem!

Gewoon in de VS een nieuwe voeding regelen, dan zit je altijd goed lijkt me :)
Voedingen zijn niet zo duur, dus waarom risico lopen?

ieeeepppppp :P

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Misschien kan je je voeding ruilen met een vriend wiens voeding wel 220 en 110 volt aankan?

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Verwijderd

Ik zou ook in de vs een andere kopen, echt duur zijn voedingen niet, en heb je in de vs ook niet andere kabels nodig (stekkers)?

Verwijderd

Topicstarter
Je hebt inderdaad een andere stekker nodig voor het stopcontact, maar daar kan je gewoon, zover ik weet, een verloopstekker voor gebruiken.

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-11 08:55
verkoop je 220 voeding hier in NL en koop voor een paar tientjes een nieuwe in de USA

De wijzen komen uit het Oosten!

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-10 21:42

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Ik weet dat er een hoop voedingen zijn met een schakelaar voor 220 naar 110 en weer andersom. Echter, ik heb mijn case eens opengemaakt, maar ik zie nergens zo'n schakelaar zitten. Op de voeding zelf zit ook een sticker waarop alleen maar 220V op staat.
Op mijn voeding zit ook zo'n stickertje waar '220 volt' op staat, maar onder dat stickertje zit de schakelaar om 'm op 110 volt te zetten. Misschien is dat bij jouw voeding ook zo.

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

Pagina: 1