Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Probeer eens aan een 2de hands Plextor te komen. Zie www.2dehands.nl, www.marktplaats.nl, www.ibazar.nl
Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs
Gaat niet echt op met jou restricties, maar investeer gewoon goed!!!
Koop een plextor 12x10x32A, die heeft brunproof 8-):9
Koop een plextor 12x10x32A, die heeft brunproof 8-):9
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Ortep
Lucky you heb je een goed reden om een ander writer te kopen Philips writers
Maar hun RMA is wel ok
P@trick
p.s. als je een ander writer gaat kopen gaa dan zoals frankGuthrie zegt voor de Plextor
Lucky you heb je een goed reden om een ander writer te kopen Philips writers
Maar hun RMA is wel ok
P@trick
p.s. als je een ander writer gaat kopen gaa dan zoals frankGuthrie zegt voor de Plextor
Het is de tweede al...de eerst ging na 360 dagen dood. Ik kreeg van Informatique zonder een moment te mekkeren direkt een nieuwe. Toen ik naar ze belden zeiden zelfs: Schiet snel op, je zit nog net in de garantie
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Hmm, ik heb mijn PlexWriter 4/2/20 denk ik wel iets van anderhalfjaar ofzow, toen hij net uit was ongeveer, en hij doet het nog goed. Dus ik raad Plextor aan, maarja de meeste van hun zijn wel SCSI (die van mij ook).
Een tweedehands burner?
Ik ben geen fan van 2ehands spul, maar een cd-brander 2ehands kopen, is toch wel een van de domste akties die je kunt doen. Tuurlijk, je kunt geluk hebben, maar voor hetzelfde geld (letterlijk) krijg je misschien een zwaar vernaggelde fikker die al 2460 cd's heeft gefikt. (en dus ook snel zal overlijden)
Ik ben geen fan van 2ehands spul, maar een cd-brander 2ehands kopen, is toch wel een van de domste akties die je kunt doen. Tuurlijk, je kunt geluk hebben, maar voor hetzelfde geld (letterlijk) krijg je misschien een zwaar vernaggelde fikker die al 2460 cd's heeft gefikt. (en dus ook snel zal overlijden)
idd, heb ik slechte evaring mee van anderen.Op maandag 01 januari 2001 22:01 schreef ThePriest het volgende:
Een tweedehands burner?
:?:?:?:?:?Op maandag 01 januari 2001 21:57 schreef Aikeleer het volgende:
Dus ik raad Plextor aan, maarja de meeste van hun zijn wel SCSI (die van mij ook).
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
het is echt een goed merk dat Plextor, echt eng hoe goed die dingen zijn. volgens mij zit daar buitenaardse techniek in
Pagina: 1