Toon posts:

Winxp en Fedora op 1 pc = vragen om problemen...

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Fedora op mijn werkstation gezet + Gnome, waar WinXP ook op draait, ik heb gebruik gemaakt van een andere Hardeschijf voor de linux installatie.
Na de installatie en het plaatsen van de bootloader in het MBR komt er helemaal geen grub boot loader en start hij gelijk door naar WinXP.

Ik heb de winxp schijf op master staan, en fedora op slave, ik heb dit ook al omgewisseld maar dan boot hij helemaal nix.

Ik weet dat er verschrikkelijk veel topics over dual boot problemen zijn maar ik heb nergens mijn antwoord kunnen vinden.

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Waarschijnlijk heb je grub in het bootrecord van je slave schijf gezet, probeens eens een programma als XosL of Bootmagic, wat je in het MBR installeert, en kijk of je zow wel je linux partitie aan de praat krijgt :)

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Deze post maak je Verwijderd in "Fedora Core 2 wil niet booten" daar ook al, zoals Wilke ook al aangaf, beperk je met je probleem tot 1 topic en open niet overal een nieuwe voor, en zeker niet door gewoon een nieuw topic te maken met een reply uit je oude topic als je denkt dat het te lang duurt voor iemand reageert.

Dit topic is gesloten.