[GBA] Scherm kapot.. Wat ermee te doen...

Pagina: 1
Acties:

• DaLass
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 16:29
Afgelopen zomer ben ik zo aardig geweest om mijn gba met flashcard uit te lenen aan mijn broertje, omdat hij samen met een vriend en zijn ouders op vakantie ging.

Na afloop van de vakantie kreeg ik een wat minder leuk bericht, namelijk dat de gba niet meer zo was als toen ie wegging.
Het scherm was kapot, en volgens mijn broertje kwam dit door de warmte in de auto, waar het apparaat een avond en nacht in gelegen had.

http://home.casema.nl/d.lassche/gba-cracked.jpg
http://home.casema.nl/d.lassche/gba-cracked-2.jpg

(Sorry voor de brakke pics, camera van de Lidl ;) )

Het is op de foto's niet te zien, maar het display is dus gebroken.. er lopen allemaal lijnen door het zwarte vlak heen van de barsten.
Ik heb het apparaat net opengehad, en dan zie je dat het echt barsten zijn, want ze lopen door tot de rand van het scherm.

De verzekering heeft het apparaat netjes vergoed, dus dat is in ieder geval opgelost.
Nu ligt alleen die gba er maar en elke keer als ik er naar kijk, vraag ik me af of er niet iets aan te doen is.

Een speurtocht op internet heeft me al geleerd dat er nergens van die losse LCD schermpjes te krijgen zijn die erin moeten. (Of ik heb niet goed gezocht, ik vond iig niks)

Heeft iemand een idee wat ik nog met dit ding kan doen?
Het is een gemodde gba, want ik heb er zelf destijds een Afterburner ingezet.
Deze is trouwens nog helemaal intact, het is alleen het LCD schermpje wat kapot is.

Mijn advertenties op V&A

Verwijderd

afterburner eruit hale en in andere gba stoppen

en ff kijke of je het scherm miss niet naar een tft schermpje kan modden

zou wel een vette gba mod worde dan :P

• DaLass
Die afterburner kan er zoiezo wel uit ja, want die is nog goed.
Ik heb alleen nu een SP, dus dat is een beetje overkill om daar nog een verlichtingsset in te zetten. ;)
Alleen is er voor de afterburner nog een anti-reflectie laag nodig, die op het schermpje geplakt wordt.
Die heb ik niet meer, dus die zou ik dan eerst ergens vandaan moeten halen.

Mijn advertenties op V&A

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Die verlichtingsset in je SP is ook een Afterburner, dus zou wel extreem nutteloos zijn en daarnaast zou het ook extreem zonde zijn, gezien het feit dat die afterburner in je SP in een stofvrije ruimte erin gezet is.

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• DaLass
Glashelder schreef op 17 oktober 2004 @ 17:06:
Die verlichtingsset in je SP is ook een Afterburner, dus zou wel extreem nutteloos zijn en daarnaast zou het ook extreem zonde zijn, gezien het feit dat die afterburner in je SP in een stofvrije ruimte erin gezet is.
DaLass schreef op 17 oktober 2004 @ 17:00:
...
Ik heb alleen nu een SP, dus dat is een beetje overkill om daar nog een verlichtingsset in te zetten. ;)
...
Als je mn bericht voor de jouwe goed gelezen had, dan had je opgemerkt dat ik niet eens van plan ben om die afterburner in mn SP te zetten.

Mijn advertenties op V&A

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Post hier dan niet en blijf uit dit topic weg :{

[ Voor 92% gewijzigd door Crash op 17-10-2004 18:12 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• Fuzzy3366
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-08 22:00
Dit verzoek heeft niets met het probleem van het topic te maken. Voor handelspraktijken is GoT sowieso niet de plek. Daarvoor kan je beter bij Vraag & Aanbod zijn.

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2005 12:35 ]

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-11 18:39
heb je niet toevallig nog ergens een TFT schermpje liggen ?

moet je hem eigenlijk modden dat je het beeld van je gba op je TFT krijgt te zien :P

Roy voelt een kwijle mod aankomen :9

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Als ie toch vergoed word, houdoe ermee dan en een nieuwe halen imo...
Pagina: 1