Is het mogelijk om meerdere joysticks op 1 pc aan te sluiten? Bestaat hier wat voor om dus met b.v. 4 spelers op 1 computer tegelijkertijd te spelen?
ligt aan de aansluiting, als het een ouderwetse GAME-poort joystick is waarschijnlijk niet, maar als het een USB joystick is dan lijkt het mij dat je mbv een hubje meerdere joysticks aan kan sluiten. het spel moet dit wel ondersteunen.cc12 schreef op 17 oktober 2004 @ 16:50:
Is het mogelijk om meerdere joysticks op 1 pc aan te sluiten? Bestaat hier wat voor om dus met b.v. 4 spelers op 1 computer tegelijkertijd te spelen?
Volgens mij is het aantal met USB ongelimiteerd.... de enige beperking is de software / het spel imo.
Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?
Verwijderd
ja als je meerdere gameports op je pc heb wel maar die zitten meestal op een geluidskaart en volgens mij als je 2 geluidskaarten in je pc heb dan activeert windows er maar 1 dus ik denk niet dat dat kan tenzij er bepaalde kaartjes bestaan die dat ondersteunen
usb is wel mogelijk als je een usb joystick heb dan dnek ik wel dat het mogelijk zou zijn maar bij controls instellen zou ik niet weten hoe windows het verschil ziet tusse de 1e en de andere
usb is wel mogelijk als je een usb joystick heb dan dnek ik wel dat het mogelijk zou zijn maar bij controls instellen zou ik niet weten hoe windows het verschil ziet tusse de 1e en de andere
mbv ouderwetse gamepoorten kun je wel degelijk meerdere joysticks gebruiken, zolang er maar beschikbare geheugenadressen zijn ed.
En voor de Gravis Gamepad Pro methode iig kun je gewoon een hoop achter elkaar lussen.
Maar idd is USB wel de meest simpele oplossing
En voor de Gravis Gamepad Pro methode iig kun je gewoon een hoop achter elkaar lussen.
Maar idd is USB wel de meest simpele oplossing
C:\>_
Jah dat kan
maar het heeft idd ook met beperkingen van het spel te maken. Maar als spel er 4 ondersteund bijvoorbeeld dan is dat geen probleem.
Verwijderd
volgens mij zijn dat er niet echt super veel spellen die dat doen hoewel ik dat wel van de fifa en moderne flight games mag verw88 want anders gebruik ik nooit mijn joystick
Pagina: 1