Toon posts:

9600SE family overclock probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een ati radeon 9600SE 128 mb

en ik heb met ati tool de max van de core op 410 mhz gevonden en de max van de memory op 210

maar als ik hem met powerstrip overclock naar de core met 400 en de memory op 200 dan krijg ik allemaal gaar beeld terwijl ik toch 10 mhz van bijden onder de max zit die atitool heb bepaald

ik heb voor bijde om de max te vinden een half uur laten draaien maar ik krijg er geen stabiele overclock mee

heeft iemand ook een 9600SE en hem ook OC-ed dan zou ik graag zijn specs willen weten

mijn pc specs zijn

p3 733mhz

videokaart is bekend

256 mb-ram
4x agp slot
winxp pro nederlands

• Thomson
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-01-2025
En als je met ATi-tool je snelheiden daarop zet en dan probeert te gamen? Lukt dat wel?

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-10-2025
Als ie het met Atitool doet hoef je Powerstip toch niet te gebruiken? :?

Verwijderd

Topicstarter
ati tool moet blijven draaien om die snelheden te gebruiken

en ik gebruik powerstrip ook om mijn brightness aan te passen onder cs

ik heb nog niet geprobt met ati tool maar het lijkt me toch niet dat het proggie fouten geeft

Verwijderd

mijn 9600Se draait prima op 459/243 MHz. Wel WC. Gewoon met Radlinker van de Omega drivers.

Verwijderd

Topicstarter
WC als in Watercooled

maar mijn core en memory speed staan veel lager en hij gaat al flippen en volgens mij heb ik al omega drivers erop staan of die andere ik heb iig wel de getweakte drivers van een site afgehaald

ik ben nu deze drivers aan het downen
Radeon Omega Drivers 2.5.90 (Catalyst 4.10 Beta)

heb net al radlinker installed maar ik vind er nix van trug op mijn pc

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2004 21:31 . Reden: update ]

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Verwijderd schreef op 17 oktober 2004 @ 21:19:
WC als in Watercooled

maar mijn core en memory speed staan veel lager en hij gaat al flippen en volgens mij heb ik al omega drivers erop staan of die andere ik heb iig wel de getweakte drivers van een site afgehaald

ik ben nu deze drivers aan het downen
Radeon Omega Drivers 2.5.90 (Catalyst 4.10 Beta)

heb net al radlinker installed maar ik vind er nix van trug op mijn pc
radlinker kun je vinden als je rechtermuisklik doet op je desktop en dan naar de eigenschappen enzo van je beeld gaat. daar vind je dan een tab voor radlinker.

• Thomson
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-01-2025
Ik zou toch gewoon eerst een die setting zetten via ati tool. Dus eerste de metertjes juistzetten en dan set clock. Dan moet je eens proberen te gamen of proberen benches te draaien en kijken wat hij doet.

Verwijderd

Topicstarter
ik zal dat morge eens gaan probben dan heb ik uitgebrijd de tijd om het eens te doen

Verwijderd

Topicstarter
ik heb besloten hem niet meer over te klokken in cs levert hij mij nu 100 fps af

wat bleek

ik had fps_max op 60 staan en fps_modem op 0.0 dus heb ik bijde op 101 gezet :P
Pagina: 1