Toon posts:

[EA Sports] Installatie loopt vast

Pagina: 1
Acties:
  • 361 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb al op GoT gezocht en gegoogled maar nix gevonden. Bij de help van EA zelf op hun site staat helemaal nix over dit probleem.

Ik heb het volgende probleem: Wanneer ik Fifa 2005 (copy) of Euro 2004 (orgineel) wil installeren, loopt de installatie vast wanneer om de 2cd gevraagd zou moeten worden. Bij Fifa 2005 is dat op 55 % en bij Euro 2004 op 62 %.

Ik heb al geprobeerd om de cd's naar mun hdd te kopieeren maar dit werkt niet.
Andere spellen zoals CoD of Doom 3 installeren gewoon perfect.

Ik heb een dvd-lezer en een dvd-writer, misschien dat het hier aan ligt maar ik denk eerder dat het een software-probleem is.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2004 16:26 ]

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:37
Bij Fifa 2005 is de kans groot dat het ligt aan een niet goed gebrande cd, en dat is iets waar wij op GoT niet mee gaan helpen. Ondersteuning aan warezversies bieden we namelijk niet. Met Euro 2004 kun je eventueel terug gaan naar de winkel en daar je exemplaar omruilen, misschien dat dat je probleem oplost. Ik zie verder vrij weinig dingen die je zelf al geprobeert hebt (uitproberen in verschillende dvd/cd stations, uitproberen op een andere pc, andere EA games proberen etc.) dus ik zou zeggen: probeer dat o.a. eens uit, en kom daarna eens terug indien dat nodig is.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende gedaan: Euro 2004 omgewisselt in de winkel, met de nieuwe cd's percies hetzelfde probleem. Ik heb via laptop over het netwerk proberen te installeren alleen hierbij gaf hij de fout dat ie de map niet kon maken terwijl die er wel gewoon was of de locatie niet kon vinden. Ik heb in verschillende stations geprobeerd en telkens liep het zaakje vast.

Sorry dat ik dit vergeten was te vermelden

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:37
Schoon je register eens op na het uninstallen van de games. Check ook eventuele cd/dvd brand software op emulatie rommel etc. (virtual drives e.d. uitschakelen). Leeg ook al je tempmappen in Windows en je useraccount.
Heb je de mogelijkheid om een ander spel van EA dat uit meerdere cd's bestaat te installeren? Zo ja, probeer dit eens uit en kijk of dat wel werkt.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alle virtuelen schijven van Alcohol uitgezet.. Ik heb ook The Sims 2 geinstalleerd alleen is deze van EA Games misschien dat het verschil is want die andere twee zijn van EA Sports..

Verwijderd

Topicstarter
Mag slotje hier, probleem is opgelost !

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-11 13:17

PromoX

Flying solo

Verwijderd schreef op 17 oktober 2004 @ 22:00:
Mag slotje hier, probleem is opgelost !
Het zou mooi zijn als je even vertelt hoe je het probleem hebt opgelost. Dan heeft iemand anders er misschien nog iets aan in de toekomst...

And I'm the only one and I walk alone.

Verwijderd

Topicstarter
Das dus het probleem, ik weet niet percies wat er mis ging maar ik heb Alcohol 120 % er helemaal af gegooid en toen werkte het wel. Misschien toch dat het aan Alcohol lag, maar daar ben ik dus niet 100 % zeker van !
Pagina: 1