Toon posts:

Waar is de PCM tracker gebleven?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tot mijn grote verbazing zag ik zojuist dat de PCM tracker verdwenen is uit de layout settings. Zie het onderstaande screenshot. Wat is hier aan de hand? Is de tracker voorgoed weg of is dit een tijdelijke fout?

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/43290/full.png

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2004 16:09 ]

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:21
Niet alleen uit je layout settings is ie weg, bij mij is hij ook gewoon van de FP verdwenen... (geen abo dus)

[ Voor 8% gewijzigd door Xander op 17-10-2004 16:16 ]

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• darkrain
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:55

darkrain

Moderator Discord / General Chat

Geniet. Punt.

Het viel mij ook al op dat ie weg was/is.

Ik dacht eerst aan een javascript wat niet geladen was, maar dat bleek het niet te zijn.
Ik heb al gezocht naar een mogelijke verklaring maar niks kunnen vinden.

Tweakers Discord

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Zover ik weet was de PCM-tracker onderdeel van een samenwerking met PCM, maar hoe het precies zit weet ik niet. Als de tracker van de frontpage is verdewenen en als optie uit de layout settings is gehaald, dan kan je denk ik wel doorredeneren dat de samenwerking is beëindigd of in een andere vorm terugkomt, dat lijkt me toch logisch.

In PCMWeb headlines staan ook nuttige reacties met betrekking tot de PCM-tracker.

Verwijderd

Topicstarter
Ik verwacht dat T.net dan in ieder geval even meldt waarom de samenwerking gestopt is. Ik vond de tracker altijd wel handig.

• Coen Rosdorff
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 oktober 2004 @ 17:14:
Ik verwacht dat T.net dan in ieder geval even meldt waarom de samenwerking gestopt is. Ik vond de tracker altijd wel handig.
T.net hoeft toch geen verantwoording af te leggen?

Verder heb ik nooit 1 zinnig bericht in de pcm tracker zien staan. De kwaliteit van de berichten op die site valt trouwens ook best wel tegen... Ik zal het dus niet missen.

[ Voor 4% gewijzigd door Coen Rosdorff op 18-10-2004 02:23 ]

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:33

Bezulba

Formerly known as Eendje

little_soundman schreef op 18 oktober 2004 @ 02:23:
[...]

T.net hoeft toch geen verantwoording af te leggen?

Verder heb ik nooit 1 zinnig bericht in de pcm tracker zien staan. De kwaliteit van de berichten op die site valt trouwens ook best wel tegen... Ik zal het dus niet missen.
och d'r stonden wel wat dingen in die op tw.net niet voor komen dus het had wel z'n meerwaarde

blup

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:04

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

De samenwerking met PCM is op dit gebied stopgezet. Omdat de nieuwspagina's van PCM feitelijk concurreren met ons eigen nieuws zullen we geen headlines meer in een tracker op de frontpage doorgeven.
Pagina: 1