heb net op mijn beige g3 400 OSX 10.2.8 geinstalled, nadat ik alles had geupdate en ik het systeem herstartte is echter de finder nergens meer te vinden. Waar je anders rechtsbovenin de menu balk de finder vind is er nu niks meer, ook is de tijdsaanduiding er niet meer tevinden en zijn eventuele andere pictogrammen (zoals van beeldscherm etc) nietmeer te zien.. de rest van de balk is echter normaal. Ik kan helaas geen screenshot maken hiervan want dat werkt ook niet meer.
Wanneer ik de klok aan probeer te zetten verschijnt er niets, ook is de finder op geen enkele manier terug te krijgen. Ik heb het bureaublad al opnieuw opgebouwt maar dat blijkt ook niet te baten.
Iemand enig idee waar dit aan ligt en hoe ik de finder etc. terug kan in mijn menubalk?
Wanneer ik de klok aan probeer te zetten verschijnt er niets, ook is de finder op geen enkele manier terug te krijgen. Ik heb het bureaublad al opnieuw opgebouwt maar dat blijkt ook niet te baten.
Iemand enig idee waar dit aan ligt en hoe ik de finder etc. terug kan in mijn menubalk?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2004 16:02 ]