Toon posts:

TV-out problemen met PoV GF4 Ti4600

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb bij m'n pa een gf4 in z'n systeem gezet, als vervanging voor de oude gf2 mx440. Bij die gf2 werkte de tv-out gewoon (zat zo'n composiet ding aan de achterkant) Maar bij de gf4 krijgen we geen beeld op de tv.
Bij de GF4 zit er een verloopstukje tussengepropt.

Aan de kant van de TV is alles in orde want als we er een camera aan hangen doet'ie et wel.

Heb de laatste drivers (61.76)

Als ik bij de instellingen kijk ziet hij een TV NTSC-M terwijl dat PAL zou moeten zijn.

Iemand enig idee hoe ik dat ding aan de praat krijg?

Verwijderd

je kan bij de geavanceerde instellingen van nvidia , zeggen dat hij je TV moet forceren , iets in de aard van Force detect ofzo ... & TVTOOL al geprobeerd?
werkt zalig op m'n geforce4ti4200

zal het thuis ook nog eens nakijken

groeten

yves

Verwijderd

Topicstarter
krijg het niet aan de praat... tvtool zegt dat ik geen tv chip op de kaart heb, misschien is deze overleden toen er water over m'n kaart heen ging...

Verwijderd

bij je instellingen inderdaad op pal zetten, ik dacht dat je wel beeld kreeg bij ntsc, maar dan zwart wit.(dacht ik)en wat mijn voorganger zegt, forceren.

en dat water over je kaart....heb je hem goed gedroogd?
Ik heb een over een netwerkkaart eens cola laten vallen, laten drogen en schoongemaakt en niks aan de hand(zat natuurlijk niet in de pc toen er cola overheen viel)

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2004 13:11 ]