Hi allemaal ja wat een onderwerp. Ik zal in het kort uitleggen wat er aan de hand is. Mijn aanstaande en ik hebben besloten om te gaan trouwen. Door een probleem met zijn werkgever staat hij nu op straat. Omdat we een beperkt budget hadden, zou hij voor ons de bruidsreportage betalen. Hij heeft echter geen geld meer ( zegt hij ) en stopt zijn bedrijf. Niet alleen is mijn aanstaande dus zijn baan kwijt maar een een flinke snee in onze plannen. Wij trouwen 24 mei en nu weet ik dat je op een website een gratis trouwreportage kan winnen. Ook de stemmen van Vrienden en Kennissen tellen mee, dus onze vrienden zijn hard aan de gang gegaan. Misschien kunnen jullie ons helpen door mee te stemmen voor ons. Je moet wat vragen beantwoorden en als laatste onze naam noemen.
Onze namen zijn Lilo en Jay Herwijen en wij trouwen op 24 mei 2005
Het vragen formulier staat op persfoto.com
Ik hoop dat jullie ons kunnen helpen want we hebben al gedacht om in het klein te trouwen na al dat gedoe rond Jay zijn werkgever maar het is en blijft onze droom om het samen met vrienden te vieren
Onze namen zijn Lilo en Jay Herwijen en wij trouwen op 24 mei 2005
Het vragen formulier staat op persfoto.com
Ik hoop dat jullie ons kunnen helpen want we hebben al gedacht om in het klein te trouwen na al dat gedoe rond Jay zijn werkgever maar het is en blijft onze droom om het samen met vrienden te vieren