3D maakt me niets uit

Pagina: 1
Acties:

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Topicstarter
Zoals hier boven al geschreven. 3D is leuk, maar ik heb het niet echt nodig. Ik doe zwaar rekenwerk op mijn PC en nu merk ik dat dat rekenwerk wordt vertraagd door de video, een MSI Gforce 2MX 817. De tussenstanden worden nl in een window getoont en dat scrolt nu als een gek. Ik heb een Tbird 900@1050. En die staan maar voor 30% van zijn tijd iets te doen. Op een langzame machine merk je dat niet, daar is de processor de bottleneck. Hoe kan ik dat verbeteren. Als het gevolg is dat 3D achteruit gaat, maakt me dat niets uit

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Verwijderd

misschien een stomme vraag..
maar wat voor rekenwerk?

----------
het window met die tussenstanden ofzo...
als je die minimaliseert? of moet je ze meteen kunnen bekijken?

• seppie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08-2025

seppie

Wie anders?

tja, niet echt een heel goed antwoord op je vraag, maar als je het echt storend vind kan je dan beter gaan kijken naar een 2D videokaart..

Een matrox dan...

Don't You stare there, Operate!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Topicstarter
Het zijn een hele berg fast fourier transformaties. En ik heb het programma niet zelf geschreven. Het is echt gekocht :) (door mij). Hij staat soms meer dan 24 uur te stampen voor hij klaar is. Wat dus tegenvalt is dat hij nu ik een snellere PC heb, niet naar verhouding sneller is. Minimaliseren kan niet...helaas. Hij weigert dat als ik eenmaal aan het rekenen ben

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato