Toon posts:

Beste Kwaliteitsmerk Moederbord

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil een nieuw moederbord kopen. Wat is nu het beste merk? Ik heb het idee dat dit Asus is. Het moet een budget mobo worden van ongeveer maximaal 70 euro.

Een mobo met onboard VGA, zijn die slechter dan zonder?

Het gaat in ieder geval om een socket 478 mobo.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Verwijderd

Dat hangt een beetje van persoon tot persoon af denk ik. De ene zweert bij Asus, de andere vind MSI het einde, enzovoort. Ik denk dat je dit voor jezelf moet uitmaken.
Ik ben anders best tevreden over Asus. Nooit problemen mee gehad. Maar hetzelfde moet ik zeggen van Abit en Gigabyte. Ook nog nooit problemen mee gehad :)

Verwijderd

Topicstarter
En moet ik met of zonder onboard vga nemen?

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-08 22:07

_Ernst_

Mark It Zero!

Verwijderd schreef op 17 oktober 2004 @ 14:39:
En moet ik met of zonder onboard vga nemen?
Ligt eraan wat je er mee gaat doen, als je wil tekstverwerken en internetten is de onboard videokaart meestal wel toereikend.
Maar wil je wat meer grafische performance om te gamen ofzo zul je toch een moederbord met een agp slot aan moeten schaffen en een agp videokaart. De onboard videokaart word dan dus overbodig.

Last.fm

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-08 17:40

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Toen je je aanmeldde kreeg je een scherm te zien met registratievoorwaarden. Helaas lijkt het erop dat je die voorwaarden niet helemaal begrepen hebt.

Een Tweaker wordt geacht zelf op zoek te gaan voor hij hier een topic opent. Je stelt een vraag zonder duidelijk te maken wat je precies wilt met die PC, welke CPU erop moet etc etc etc... Zet dat voor jezelf op een rijtje en het antwoord wordt vanzelf duidelijk. Sowieso zijn 'Welke $product moet ik kopen?' vragen op GoT niet bepaald gewenst, dat is een vraag die je alleen zelf kunt beantwoorden.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.