Hallo,
Wel ik heb thuis op mijn server windows 2000 server draaiien. Ik heb daar nu Mysql opgeïnstalleerd en PHP v4.3.
Nu kan hij wel gegevens uit mijn database halen.
Maar om inteloggen moet hij eerst ne cookie zetten en dan die cookie uitlezen.
Maar hij zegt dan waar de cookie moet gezet worden undefined variable user()
die user() is de variabele van mijn cookie.
Mijn webserver is IIS4.
Nu moest ik ergens de internetgebruiker opgeven voor rechten en execute rechten dat heb ik gedaan op de map php en bepaalde rechten voor de onderliggende files zoals gezegd wordt op het einde van de installatie van php.
Kan het mss zijn dat bepaalde functies nog ingeschakelt zijn in php ofzo voor beveiliging.
Ik weet dat mijn scripten werken want ik heb gewoon alle pagina's overgezet van mijn vroegere webhoster naar mijn thuis.
Wel ik heb thuis op mijn server windows 2000 server draaiien. Ik heb daar nu Mysql opgeïnstalleerd en PHP v4.3.
Nu kan hij wel gegevens uit mijn database halen.
Maar om inteloggen moet hij eerst ne cookie zetten en dan die cookie uitlezen.
Maar hij zegt dan waar de cookie moet gezet worden undefined variable user()
die user() is de variabele van mijn cookie.
Mijn webserver is IIS4.
Nu moest ik ergens de internetgebruiker opgeven voor rechten en execute rechten dat heb ik gedaan op de map php en bepaalde rechten voor de onderliggende files zoals gezegd wordt op het einde van de installatie van php.
Kan het mss zijn dat bepaalde functies nog ingeschakelt zijn in php ofzo voor beveiliging.
Ik weet dat mijn scripten werken want ik heb gewoon alle pagina's overgezet van mijn vroegere webhoster naar mijn thuis.