Hoi, teneerste wil ik zeggen dat ik overal al heb gezocht en het er met meerdere mensen over heb gehad om dit probleem op te lossen maar dus zonder succes.
Ik heb een systeem met een ATI RADEON 9600 pro 125MB en een Viewsonic GT775 beeldscherm.
Ik heb deze computer onlangs geformateerd en nadat ik m omnieuw had geinstalleerd (Windows XP SP2 (engels)) kan ik alleen maar een goed beeld krijgen als ik de resolutie op 1280 X 1024 zet of hoger. Een lagere resolutie en het beeld wordt vervormt

Dit plaatje is een voorbeeld van een lagere resolutie.
Ik vind het niet erg om met 1280 X 1024 te werken, maar voor spellen zet de computer de resolutie anders dus die kan ik nu ook niet spelen
Voordat ik de comp had geformateerd hed ik geen problemen gehad met de schermresolutie gehad dus er kan niet iets hardwarematig kapot zijn.
Ik heb Catalyst versie 4.8 en de nieuwste driver voor mijn beeldscherm.
Weet iemand misschien de oplossing voor dit probleem, ik wordt er gek van.
Bedankt.
Ik heb een systeem met een ATI RADEON 9600 pro 125MB en een Viewsonic GT775 beeldscherm.
Ik heb deze computer onlangs geformateerd en nadat ik m omnieuw had geinstalleerd (Windows XP SP2 (engels)) kan ik alleen maar een goed beeld krijgen als ik de resolutie op 1280 X 1024 zet of hoger. Een lagere resolutie en het beeld wordt vervormt

Dit plaatje is een voorbeeld van een lagere resolutie.
Ik vind het niet erg om met 1280 X 1024 te werken, maar voor spellen zet de computer de resolutie anders dus die kan ik nu ook niet spelen
Voordat ik de comp had geformateerd hed ik geen problemen gehad met de schermresolutie gehad dus er kan niet iets hardwarematig kapot zijn.
Ik heb Catalyst versie 4.8 en de nieuwste driver voor mijn beeldscherm.
Weet iemand misschien de oplossing voor dit probleem, ik wordt er gek van.
Bedankt.
(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ