Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug] topic-offset topic-reply niet goed bij list_message

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Het is mij opgevallen dat als je op 'Post reply' klikt in een topic, dat je dan of de eerste of naar laatste pagina krijgt voorgeschoteld in het reactievenster (mits je uiteraard 'Toon laatste berichten?' in de prefs hebt aangevinkt).

Als je eerst naar een specifieke reactie bent gesurft (list_message/21830461#21830461 bijvoorbeeld) en je klikt vervolgens op post reply, dan krijg je de eerste pagina in het reactiescherm te zien. Ben je echter eerst naar een pagina gesurft (list_messages/951595/3 bijvoorbeeld) en je klikt daarna op post reply, dan krijg je de laatste pagina te zien van het topic waarin je reageert.

Het zou handiger zijn als in in het eerste geval bij het reageren de pagina wordt getoond waar de betreffende reactie zich bevindt (list_message/21830461#21830461 staat in dit geval op pagina 5) en in het tweede geval de pagina wordt getoond waar je op post reply klikt. In het uiterste geval zou het ook handig zijn dat je altijd de laatste pagina krijgt te zien, ongeacht op welke pagina je bevindt.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

Uhm, dat hoort al zo te zijn.

Net nog ff geprobeerd en dat werkte gewoon (als ik een gebruiker quote). Of bedoel je de reply knop? of de quickreply? :+

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik bedoel de reply knop, anders zou ik toch niet 'post reply' tikken :+.

• chem

chem

Reist de wereld rond

Hmz, dat gaat idd alleen fout als je naar een list_message gaat.

Ik zal er naar kijken

• chem

chem

Reist de wereld rond

Hmz dit is wel beetje vervelend; ik zou dan het topic opnieuw moeten ophalen, en dat vind ik maar niks :+

misschien dat ik er nog wat op verzin.

• chem

chem

Reist de wereld rond

fixed dmv workaround

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.