[XP] Start verkenner automatisch op*

Pagina: 1
Acties:

• Liberate te ex inferis
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-04 14:39
Ik heb het volgende probleem:

ik heb net win xp over mijn eerdere win xp geïnstalleerd. Nu opent windows bij het opstarten automatisch de verkenner venster.

Ik heb de search gebruikt om mijn probleem op te lossen, maar nu blijkt:

- Ik sluit netjes alle vensters af bij het afsluiten, toch start winxp de verkenner weer.
- In de map program files [opstarten] staat niets
- onder msconfig [opstarten] staat ook niets wat te maken heeft met de verkenner
- het register laat ook niets zien in: windows\run\

Iemand?

"Kuljemme yhä syvemmälle pimeyteen, kanssa varjojen jotka meidät viitaansa kätkee..."

• PowerSp00n
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-11-2025

PowerSp00n

There is no spoon

Ik ga dit topic even volgen :p, op een andere computer hier start na de installatie van SP2 ook steeds de verkenner op in de Mijn Documenten map. Ik kon er (toen) ook niet iets van terug vinden waarom dat gebeurde, het lijkt een beetje om hetzelfde te gaan dus :)...

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Kijk eens met 'autoruns' (http://www.sysinternals.com/ntw2k/freeware/autoruns.shtml) ofdat je iets interessants ziet :)

Verwijderd

Je zou nog even kunnen checken met het proggie autoruns, die laat echt alles zien wat er zoal wordt opgestart op de PC. het is freeware en hier te verkrijgen:
http://www.spychecker.com/program/autoruns.html

Edit: da's wel erg toevallig dat we beide naar het zelfde proggie verwijzen, maar goed...

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2004 13:04 ]

• Liberate te ex inferis
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-04 14:39
Ik heb autoruns gedraaid en daar kwam idd explorer met verkenner in voor. Deze heb ik verwijderd, maar het gekke is dat winxp nog steeds blijft opstarten met de verkenner.

"Kuljemme yhä syvemmälle pimeyteen, kanssa varjojen jotka meidät viitaansa kätkee..."

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Post even je logfiletje van autoruns tussen [norml]
code:
1
[/] tags :)
Pagina: 1