CD Image ASUS P4P800 Deluxe

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• Candymirror
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-08 21:10
Ik weet niet of dit hier thuishoort, maar goed...

Ik heb gisteren zeer goedkoop bovenstaan mobo gekocht echter zonder driver CD.
Nu weet ik dat alle drivers wel op inet beschikbaar zijn. ik zou echter toch graag de beschikking hebben over de CD (Image) die normaal meegeleverd wordt. is er iemand die mij hieraan wil helpen?

Verwijderd

alle laatste driver www.asus.com

• Candymirror
  • Laatst online: 03-08 21:10
Bedankt voor je reactie. Zoals ik al in mijn post aangaf, is het bij mij bekend dat ik de drivers via i-net kan downloaden. Gezien de groote van de drivers voor de onboard 3com netwerk moet ik ze branden op cd. ik brand dan liever een image van de orginele asus cd, dus mocht iemand mij aan een image kunnen helpen dan houdt ik me aanbevolen O-)

[ Voor 3% gewijzigd door Candymirror op 17-10-2004 13:56 ]

• _Ernst_
  • Laatst online: 10-08 22:07

_Ernst_

Mark It Zero!

Ik denk dat er op zo'n cd wel een copyright zit en zomaar kopieren dus niet mag. Als dat zo is mag dat hier niet.

Misschien naar Asus mailen en zeggen dat je je cd kwijt bent, misschien willen ze wel een nieuwe opsturen?

Ik heb er btw geen, heb een asus P4PE :)

Last.fm

Verwijderd

Ik zou even naar de computerzaak in jou plaats gaan die hebben dat bord heus wel liggen en zijn vast genegen een CDtje te branden voor je!

• Arieke
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-05-2022

Arieke

live your life, dont waste it.

Candymirror schreef op 17 oktober 2004 @ 12:34:
Ik weet niet of dit hier thuishoort, maar goed...

Ik heb gisteren zeer goedkoop bovenstaan mobo gekocht echter zonder driver CD.
Nu weet ik dat alle drivers wel op inet beschikbaar zijn. ik zou echter toch graag de beschikking hebben over de CD (Image) die normaal meegeleverd wordt. is er iemand die mij hieraan wil helpen?
ik heb echter dit moederbord ergens liggen + die cd. Ik wil deze echter wel kopieren als je echt wilt laat me dan iets weten op men email.

P4 2.4Ghz @ 3.5Ghz l MSI 875P Neo FIS2R l 512MB 400Mhz @ 466 Corsair x2 l WD 120 Gb 7200 | Sapphire 9700Pro 128Mb DDR 399/714Mhz l Benq 52/32/52 | Chieftec MX-01BLD-S l Hercules Fortisimo III 7.1 | Air Cooling all the way

Verwijderd

Neem contact op met je moederbord leverancier/Asus, plaats een advertentie bij Vraag en Aanbod of zet het in je signature.

Gathering of Tweakers is iig niet bedoeld als bestandsuitwisselingsforum.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.