Toon posts:

wegschrijf fout??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik foto`s maak dan zijn 1 op de 10 fotos fout, en zien er dan zo uit:

**check link**:

http://members.lycos.nl/flyingcoasters/.

ik word hier gek van, wat kan ik hier tegen doen? ik heb een kodak dx3900 3.1 mp, niet zo super maar dat is het probleem nog niet :( :X

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Heb je al een andere flashcard o.i.d. geprobeert?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, hiervoor had ik al een andere kaart, naar winkel gegaan, hebben me een andere kaart gegeven en zeiden dat deze geen problemen zou geven :-/ wel dus : :? 8)7

** edit**

mijn vorige kaart was een toshiba 64 mb kaart, die zou niet snel genoeg zijn o.i.d. volgens die eigenaar van die shop, nu heb ik een

Xtra green storage 64mb (ook van toshiba) maar deze zou sneller zijn, zodat er minder fouten zouden voorkomen :r niet dus, ik zal het nog even proberen met een standaard kodak kaartje, of dat wat betere resultaten geeft

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2004 11:59 ]

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Welke kaart had je? Welke heb je nu gekregen? Waarom had je een andere kaart gekregen?
Kom op, geef eens wat meer info, alle info die je kan geven die relevant is. Het is hier geen 'hints', waar andere users maar alle info moeten raden....

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.