Toon posts:

Unknown Flash Type

Pagina: 1
Acties:
  • 83 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Abit BH6 moederbord en het volgende probleem:
Als ik boot komt hij zonder problemen door de Bios heen hij detecteerd netjes de schijven en cdrom drive alleen als hij verder boot komt heel snel de message "Unknown Flash Type" hij boot dan gewoon verder en kan ik de schijf gaan installeren met win98 . Eerst ge partitioneerd en vervolgens geformatteerd en win98 setup kan beginnen maar dan komt het volgende probleem na scandisk sluit de setup zich af met een melding dat hij niet naar de schijf kan schrijven.
Waar kan dit aan liggen?

• Nessuno
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-08 13:08

Nessuno

io sono nessuno

boot je van af een floppy zo ja ff ander floppy gebruiken (unknown flash type houd in dat iets op je systeem je bios probeerd te flashen maar dat het proggy niet geschikt is voor jou type flash ram dus lukt het niet
zou maar ff kijken als niet van floppy boot dan maar ff je hd na kijken als je niets bijzonders ziet ff formateeren voor de zeker heid veel suc6 mzzl Pro

Na rose e cient spin

Verwijderd

Topicstarter
Nou dat is het juist het maakt niet uit of ik van floppy boot of van hd. De HD is namelijk nieuw en heb ik al 2 keer opnieuw geformatteerd, en ik heb ook al andere boot floppen gebruikt.

Verwijderd

Ik heb een Gigabyte ga-bx2000 mobo en als ik m'n pc aanzet begint de pc speaker te piepen,
en zegt Unknown Flashtype!. iemand weet? :)

Verwijderd

Je moet effe je BIOS van de read-only afhalen..

Dit probleem had ik eerst ook...

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit draadje is alweer een jaar oud hoor! |:(

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:17

JvS

Ik heb hem zelf ook