Toon posts:

[alcatel modem] icm met remote admin 2.2

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een alcatel modem voor adsl basic van hccnet, sinds 2 jaar ong. ik wil graag remote administrator runnen, maar de server laat nieamdn door, ik heb de porten op mijn router geforwad, maar ik weet niet hoe ik dit op m'n modem in moet stellen... of is het iets anders awaraan 't lligt, bij voorbaad dank

egidius86

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 oktober 2004 @ 04:04:
ik heb een alcatel modem voor adsl basic van hccnet, sinds 2 jaar ong. ik wil graag remote administrator runnen, maar de server laat nieamdn door, ik heb de porten op mijn router geforwad, maar ik weet niet hoe ik dit op m'n modem in moet stellen... of is het iets anders awaraan 't lligt, bij voorbaad dank

egidius86
Wat is je OS?
Mocht je XP SP2 hebben dan kan het zijn dat die firewall aanstaat.

En een exact modemtypen zou ook handig zijn. Poort 4899 op TCP is standaard voor Radmin, die heb je neem ik aan proberen in te stellen?

Kortom, iets meer informatie zou handig zijn! :)

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Verwijderd

Hij weet volgens mij gewoon niet hoe hij de speedtouch in moet stellen, ik zou zeggen: google eens naar een handleiding, staat het vast in.

Verwijderd

Zie neographikal, er zijn ongeveer honderd handleidingen en guides te vinden voor de Speedtouch. Zie onder andere Alcatel Speedtouch 510 FAQ en http://www.portforward.com :)

Dit topic is gesloten.